- 674 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mavim'e...
“şafak söktü” deneme yazımdan sonra bu ilk yazım mı olacak diye düşünüyorum da yok diyorum ilk değil…üç yıldır neler yazmadım ki düşüncelerimde, …kaleme almadım çünkü içimde düşündüklerimle kendime yettim yada biz bize mutluyduk bekli de….gerek duymadım, kendime sakladım… hani huzur vardır ya…bu huzuru kendim içimde yaşamak istedim…şimdiye kadar anlatmadığıma, kalemi elime almayışıma pişman mıyım…. değilim…
“insan bir kere dünyaya gelir, bir daha şafak gelmeyecek dünyaya”, “ tüm sorunlarını halledemeyeceksen eğer ardına at” diyen annemin sesi kulaklarımda hep… haklıymış… ben bir daha dünyaya gelmeyeceğim ya, bu hisse alıştım zamanla, kendime inandırdım…kendime inancım ve cesaretimi bir araya getirdim ve şimdi hayal edemeyeceğim bir hayatı yaşıyorum…beni içten içe besleyen annemin sözlerine karşılık ona bir teşekkür borçluyum…seni çok seviyorum anne…
son yazımda yeni bir hayata başlamaktı amacım… keşkelerle dolu bir hayatı geride bıraktıktan sonra klasik bir söz olacak ama hayata yeni bir sayfada yeniden başlamak…zaman zaman eski sayfalara bir göz gezdirmek yada zorunda kalmak dışında ben bu yeni açtığım sayfada huzurluyum…mutluyum…
umutsuzluklarımı, korkularımı ve mutsuzluklarımı geride bıraktım nihayetinde…kendime bile inandıramadığım bir duygu bu…acaba bu hissettiklerim rüya mı? ... nedir bu duygu diye soruyorum kendime…işte burada kendimi tutamam…o kadar çok sözler söyleyebilirim ki bu duygum hakkında…sıcacık, sevilmeye değer……en önemlisi yalnızlığımın üstünü örten sıcacık bir sevgi oluveriyor içimde…ilk günden beri bana dost, sırdaş, yoldaş olan…veee yar olan…seni yazıyorum işte…tüm sıkıntılarım da mola verdiğim sen…gözlerin; huzur veren güzellikte… beni sana getiren adımlara isimler takıyorum…umut…tebessüm…ve yine toplamı sen…
hiç düşündünüz mü gök kuşağının renklerine bakarken içinizde neler hissettiğinizi…ruhunuza bağdaştırdığınız bir renk seçersiniz hemen…benim ilk gördüğüm renk mavi olur…yağmurla tek bütünleştirdiğim renk…bana huzur veren…işte bana bu huzuru veren renk ile yolculuğa çıkar yüreğim…ve senin gözlerinde mola verir yine dönüp dolaşıp senin gözlerinde son bulur…
04.01.2016
bu yazımı arşivimde fark ettiğimde, ekleyecek çok cümlelerim vardı daha…yaşamımı ırgalarken daha da bir güzelleştiririm diye cümleler biriktirecektim…beklemeye almıştım… anladım ki ekleyecek ne cümlelerim kalmış, nede zamanım…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.