- 535 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AsıL AdıM DestiNa..
Asıl adım DESTİNA..
Bir varmış bir yokmuş diye başlıyor benim hikayem.Tıpkı sizler gibi!!Düştüm askın kuyusuna sorgusuz sualsiz…Bu şehir kadar durgun ummanlar kadar mavi ve asuman kadar riyakar…El tuttuğum her şey karadı.İsimsiz notlar ucu yırtık mektuplar bir bir yakıldı.
Gönül gözüyle yürek kırmızısıyla aşkımın resmini,çizdim.Desenledim kendimce. Dostum yalnızlığımdı,yalnızlığım tek dostumdu.Sıcak bir kucaktı zifiri geceler…Yandım,Kandım…Zıttı yüreğimdeki sözler bana.Güzel tarafıda vardı elbette.Bir gülüşümde hücrelerim coşardı,ağlamaya ihtimal yoktu.Onlu bir and sonsuzdu…Gurur tokmakladı kapımı,sonrada nefret…Zaman zaman paylaştılar yokluğunu.Sevdim,güldüm,coştumSizler gibi önce acıyı bildim.Kah acı kah sevinç,hiç fark etmez.Her ikisinin ortak düşmanı aşk değilmidir. Sevmeye hakım olamıyorsa yüreğin,düşlerini ve umutlarını ona göre ayarla.Unutma ki aşk sevinç ve hüzün demek değildir sadece,her ikisinide aynı katmanda sebepsizce yaşamaktır da bazen.İşte siz bu hayata inat olsun diye,ölüm burnunuzun dibinde bile olsa gülün.Öyle bir kahkaha atınki cehennemde cayır cayır yanan ateş küle dönsün!Belki de veda ederken bu hayata,gıcıklık olsun diye yapacağınız son şey;aşkın ebedi realitede tapusunu göstermektir.
Asıl adım Destina…
Çok iyi tanıdığınız bir dost yahut hiç kimseyim.
Bu o kadarda önemli değil aslında!
Bir gün çelişirse aklınızla yüreğiniz,
Sevişirse kaleminizle kağıdınız;
Hiç beklemeyin coşturun onları
ve başlayın bir DESTİNA hikayesi yazmaya…
dostçakalın…
saygılarımla,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.