- 645 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yazlık, Matrak Yazılarımdan
Ayakta duran ne kadar tarihi eser varsa yıkıp- yere yatırıyorlar... yerine kum, çakıl ve demirden örülü birşeyler yapıyorlar... bu yapılanların ömrü belli; içindeki demiri çürüyene kadar... inadedenin başına yıkılıyor.... kültür dedikçe, kültürden uzaklaşıyoruz... dikkat edin bakın kimin daha çok sesi çıkıyorsa, araştırın... hangi konuda ve gösterişten uzak kitap yazdı ya da yazanı destekledi...
Yollar, el telefonu şebekesine döndü!... kimse bastığı yere bakmıyor... kendi kendine konuşana deli demek delilik... çünkü, mikrofonuna konuşuyor... birisi yanınızdan geçerken, hele de arkanızdan geliyorsa, selâm verdiğini duyar- duymaz selamını almayın benim gibi, kişi telefondakine diyor... sana ne.
Ha yatırım dedin de... doğum hastahanesini Kaşaltına sürdüler, kadınlar yolda hastahaneye yetişemeden doğuruyor... ne etsin zavallimlar... arabada doğan uşak sayısı bu arada arttı... büyüyünce illâ ki, kaptan şoför olur...
Yenicuma’daki hastahanenin yerine de epeyce yüksek bir bina dikiyorlar... vinçlerinin gece ışıklarını gördüm de korktum... sanki bizim akrobatik jet yıldızlarımız geçiyor...
Buraya da Atapark yakın olduğu için ve Yenicuma dolmuşları işsiz kaldıkları için, sosyal güvenlik mi, ne binası yapıyorlar... Zağnos Vadisi dediler, iki sıra 11’er kat sağlı- sollu gökdelen diktiler... şimdi: Zağnos Vadisi Kanyonu oldu...
Ne işaret verip duriysınız la... yazayruk da...
Yazmasam yazmadı dersınız... yazsam “ne uzun ettin kes be” dersınız... hadiyin siz da la... iyi ki, Mersin’i 3-1 yendınız... havanızdan geçilmiy... bi daha çağırırsınız... hamsi tavasi yemeden gelmem beklemayın... palamutlan bu gadar.
Haydi galın sağlıcakla...
Yazı ve fotoğraf: kadiryeter Kadir Yeter. (20.10.2014) TRABZON.
tp://forum.bordomavi.net/
forum.bordomavi.net/showthread.php/3042-Trabzon%E2%80%99dan-Haberler/page128
09.6.2017 CUMÂ.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.