- 950 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Dua
Dua,sadece zor zamanlarımızda Allah’tan yardım istemek değildir.Dua şükürdür.Her an Allah’ı zikretmektir.Kalpleri temizlenmeye,arınmaya teşvik etmektir.Dua,yanlışını anlayıp tövbe etmektir.Gönlünü merhamet,af ve şefkate bürümektir.Dua samimiyettir...
Bir yakarış,bir haykırış göndermektir kalbinden...İçinden geldiği gibi en öz haliyle aciz bir kul edasıyla açmaktır kollarını göğe...sonra inletmektir bütün ruhunu pişmanlıkla ya da iyilik yapıp mutluluğu yaymaktır ruhuna ...
Dua....bu sözü duyduğumda bile içime bir acizlik duygusu girer.Kendini büyük görmekten yani kibirden uzak tutmak için ne kutlu bir söz ..kulu tüm haliyle kabul eden yüce Rabbimiz merhamet kapılarını sonuna kadar açar...Mutlaka bize bir cevap gönderir..
Allah iyilerle beraberdir ...İyi olun, iyi düşünün ve dua edin bütün insanlık için ...dua edin bu millet için...dua edin aileniz için ve de de kendiniz için...af dileyin günahlarınız için tövbe edin ...çok dua edin, çok...bu millet sizin dualarınızla ayakta duruyor unutmayın...
Dua,bütün kapılar kapansa bile yüzünüze kapanmayan tek kapıdır...o yüzden duayı yaşayın bütün içtenliğinizle samimiyetinizle dua edin ey dostlar...
Allah dualarınızı kabul etsin...sizi iyi kullardan eylesin, iyilik versin hepinize... bugünlerin hürmetine inşallah...
Haydi ne duruyoruz hep beraber dua edelim, ben de öyle bitireyim son sözlerimi,haydi ellerinizi açın içinizden okuyun şu anlam yüklediğimiz satırları...ALLAH’IM BÜTÜN GÜNAHLARIMLA GELDİM SENİN KAPINA,TÖVBE EDİYORUM SIĞINDIM SENİN AFFINA...NE OLUR AFFINA LAYIK GÖR BENİ ,NE OLUR AFFINA LAYIK GÖR BENİ, NE OLUR ALLAH’IM... NE OLUR...
YORUMLAR
Dualar düşmesin dilimizden
Kalemimiz hiç boş kalmasın.
Benim güzel dostumun
Tüm duaları kabul olsun.