- 639 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Güzel Kızım...
güzel kızım;
sözlerime nereden başlasam diyorum… ama içimden çok duygular geçtiği kesin ve bu duygularımı dışa vuracak kelimeleri seçmek, hele ki bu kelimeler bir annenin kızına duyduğu hisler ise zor olsa gerek…ben anneyim diyorum ve bu duygu yaşanır ancak…içimdeki seni sana anlatmak, anlatayım derken o kelimeyi itinayla seçip ifade etmek zor be güzel kızım…
hayata tutunmam tek senin sayende bunu bil…
bir annenin çocuklarına miras bırakabileceği bence ilki sergilediği davranışlar ve nasihatlar olmalıdır…ben sana çok nasihatlar biriktirdim…büyüdükçe, zaman zaman söylerim diye…
“insan bir kere dünyaya gelir, üzüntülerini ardına at” diyen annemi hatırladım bir an şimdi… bu söz annemden bana, benden de sana miras kalacak ve hiçbir zaman unutma emi...
sana yazmaya başladığım şu dakikalarda çok sevdiğim şarkıyı dinliyorum. senin de sevdiğin…No1 söylüyor…”kendine iyi bak”…güzel kızım kendine hep iyi bak…o güzel gözlerinin ışığı hiç sönmesin…
geçtiğimiz günlerde bir gece yanına uzandım, ne güzel uyuyordun… masum…yalansız…saçlarını öptüm, okşadım… üzüntülerimde, umutsuzluklarımda, şu son zamanlarda yaşadıklarımda sana tutunduğumu, yaşam gücüm olduğunu çok derinden hissettim.. sık sık bu anı yaşamak için sana uğramalarımı sıklaştıracağım… bana iyi geldiği kesin…
prensesim;
hayatın boyunca umarım mutlu bir ömrün olur… kendini dağıttığın günlerin elbet olacaktır; okurken başarısızlıkların olacak, aşkta yanılgıların, iş seçiminde şanssızlıkların… kısaca tüm başarısızlıklarında tüm bunların bir sebebi olmalı diyeceksin… işte böyle anlarda beni düşün… düşün ki ben annemin kızıyım ve güçlüyüm diyebilesin…
güzel gözlüm;
biliyor musun sen doğduktan sonra daha da bir zenginleştim ve beni bir o kadar geliştirdin ki değerler kattın zaman zaman hayatıma… daha bir merhametli oldum ve daha bir kendimle barışık oldum… kendimden verdiğim özverileri seninle aşmaya çalışıyorum…bu yorucu yolda anlıyorum ki benim bir kızım var ve benimle hep yan yana…bir anne olarak biliyorum ki birbirimize çok izler, çok anılar, çok değerler bırakacağız…
canım kızım;
içinde ki çocuk hep bir yerde saklı kalsın… eminim ki ihtiyacın olduğunda sana saklandığı yerden göz kırpacaktır… her sorununu hallettiğinde sende içinde ki çocuğa göz kırpacaksın emin ol… hep çocuk kal oldu mu annem…
daha ne diyeyim ki… bir annenin evladına sözleri hiç bitmez…
iyi ki benim kızımsın…
iyi ki doğdun…
seni çokkk seven annen…
03.11.2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.