- 637 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
# PARA YARA OLMASIN #
# PARA YARA OLMASIN #
___________________________
Asgarî ücretle çalışmaya mahkûm olan ve hayata resmen tırnakları ile tutunarak yaşama mücadelesi veren milyonlarca insanın gözünün içine baka baka havalarda uçuşursa milyon dolarlar çoluk çocuk top oynasın diye ve hayatı sadece paraya endekslenmiş bir oyun gibi görmeleri sağlanırsa, elbette bugün duyduklarımız sürpriz ve son olmayacaktır...
Yaşamını insan yetiştirmeye adayan milyonlarca öğretmenin, bir ömür elde edemediklerini ve asla da edemeyecekleri o akla hayale gelmeyecek paraları daha poposunu yıkamaktan bihaber çocuklara doksan dakika koşmaları için verirse koca koca adamlar; hayatın sadece paranın gücüyle devam ediyor olduğunu düşünerek yaşama düşüncesizliğinin içine bulur çocuk yaşta o gencecik çocuklar kendilerini.!
Kendi sağlığı için hem spor yapacak, hemde bunun karşılığında ülkenin neredeyse tamamının dudağını, duyduğu anda uçuklatacak paraları o yaşta kazanacaklar...sonra da kendi olmaktan uzaklaşıp, konuştuğunu zannederek, heran saçmalayabilecek bir ruh halinde gezinecekler..
Evet futbolculardan bahsediyorum. Hatta dahası teknik direktörlere kadar uzatıyorum diyeceklerimi.
Yaz bakalım kim ne kadar para kazanıyormuş senelik diye sorulsa bana, vallahi de billahi de ben o paraları telaffuz dahi edemem o kadar yani.
Bugün deseler ki; bundan sonra bu ülkede sporcu ve antrenörler bir öğretmenden fazla maaş alamayacak yasak. Yemin ederim ne futbolcu falan olmak için nede onlara sözüm ona futbol oynarken taktik vermek için direktör olmak ister bir Allah’ın kulu.
Meselâ, Fatih hocaya konuşurken bir bakın. Birde geçmişte sporcuyken yaptığı konuşmalarına bir göz atın. Sanki dersiniz iki farklı kişi konuşan. Aylık maaşı eski parayla trilyon olunca dudaklar bile ritmik hareketler kazanıyor demezseniz, bende birşey bilmiyorum.
Elbette para kazansınlar bu insanlar, fakat yuh ulan dedirtebilecek rakamlar değil.! Bir vekil maaşı yeter meselâ.
Nasıl olsa onların aldıklarına alışmışlığımız var.!
Yoksa gencecik bir çocuk, çıkar babası yaşındaki bir insana ana avrat küfür eder ve sonrada pişman bile değilim diyerek ben adamlığımla anılmak istiyorum diyerek bence anı....r.!
Sebep her ne olursa olsun, bahse konu olan sevgili genç kardeşimizin dolmuşluğu. Ve bu küfürlerine zaman kollamasına bile sebep olanın prim, yani yine para konuşulmuş olduğunu biliyoruz.
Adamlar hem para yani maaş alacaklar, hemde üstüne üstlük birde prim vs.. yahu bir öğretmene diyormuyuz, bir doktor yetiştir al şu kadar para diye? Hayır tabiki. Demeyi deneyen de zaten, alacağı cevapla bir daha para ile alakalı ağzını açmaz emin olun.
Bahse konu para velhasıl arkadaş. Çocuğun ruhu incinmiş. Kim uleyyyn benim prim vs konuştuğumu söyleyen diye başlamış saydırmaya.
Siz; ayağıyla top saydırıyor diye para saydırmadan evvel, büyüklerini saydırmayı öğretmelisiniz insanlara.!
"Ben sporcunun zeki çevik ve ahlaklı olanını severim"
diyerek, günleri taaa o günlerden gören Atamızı rahmetle birdaha yad ediyorum.
Ben paraya karşıyım arkadaş, eğer gençleri küfüre yönlendiriyor ve pişmanlık hissinide ortadan kaldırıyorsa, karşıyım.!
Ve dahası; milli takım defterini kapattım diyebiliyor ve dedirtecek kadar bozuyorsa bir insanın dilini, verin asgarî ücretle oynasın gerçekten istekli ve edebli çocuklar...
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)
YORUMLAR
Gardaşım yıllardır söylüyorum. Terim veya bir başkası Milli duygulara hizmet için spor yapmıyorlar kendi çeplerinin dolmasına bakıyorlar... Bunların da siyasetçilerden farkalrı yok..
Fatih terime verilen parayı hiç bir ülke milli takımın hocasına vermiyor..Ben bunların aldığı parayı hiç bir zaman helal etmedim..
Ülkemizde asğari üçretle geçinemeyen aileler varken beş milyonun üzerinde genç iş bulamazken bir milli takımın hocasına verilen bu aşırı üçret vicdanı olanları ğzer. olmayanıda iki büklüm büzer..
Güzel bir konuya temas etmişsin yürekten kutlarım
Baki selamlar..