- 555 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
damlayan acılarımla
6 haziran 2017 salı saat 14.25
bir hayli zamandan sonra yine buradayım.bu arada neler oldu nereler. 2 haziran cuma günü esra ablanın çocuğu doğdu gece yarısında. o gün amcamlar taifesi 19 kişi falan bize iftara geldiler.ertesi gün cumartesi sabah halit dayım erenle erdemi bize bıraktı. sabah uyandığımda evdelerdi. o gün akşama doğru anne tarafı topluca geldiler.yine o akşam arabalarla gittiler.erenle erdem pazartesi öğle vakti gitti. onlarla karayip korsanları salazarın intikamı ve güzel ve çirikini izledik. güzel ve çirkinden hermony emma watson oynuyordu. erdem beyle çokça dinamit lokumu oynadık. onları otobüse ben bindirdim. yenibosnaya gideceklerdi. 79K gelmedi bir türlü vedalaştık. ben devamsızlık sorunumu halletmek için lisemin yolunu tuttum. daha öncede gitmiştim ne müdürü ne memuru bulabilmiştim. gittim ve devamsızlığımı sildirdim. u günlerde hava oldukça serin bu oldukça iyi. babamla ali amca konuştular ali amcam 8 aylık maaşını alamamış. kendisi inşaatlarda bekçilik yapıyor. furkanda para vermedilkeri için aydın amcaların dükkanından çıkmış. yakında tarihte olan ve sonucu erzurumsporun 1.lige çıkmasına neden olan maç için emre abi istanbula gelmişti. ancak amcalarının yanına uğramadı bu rahatsız edeici oldu ali amcamda babama bundan yakındı. yakında mustafa abininde öocuğu olucak. benim lys ye sayılı günler kaldı kendimi bok gibi hissetmekteyim. bir iki saat önce muahmmet terzi beni aradı hal hatır sordu bugün dershanede deneme varmış. o da gitmemiş. yarın denemeye gireceğim ama pek iyi yapamaycağımı biliyorum korkuyorum içim ürperiyor. allahım yardım et allahım yardım et.hakkıyla çalışamadım bunun farkındayım. dini düşüncelerimin çetrefilliğinden haberdarsın. bu beni yoruyor bu çatışma daha kafa olarak rahat bi döneme denk gelse daha iyi olurdu. kindle paperehite 3 almayı düşünüyorum bakalım ne olacak.abim basketbola gitti yine. bu günlerde geğirme probleminden dolayı ilaç kullanıyor. dedemlerin kapısının önüne yol yaplıyor bahçeyi küçültmüşler. ama ora zaten kamununmuş.ağaçları felan sökmüşer orayıda muhammet dayım baya bi para harcayarak düzelttirmiş şimdiki halini hiç bilmiyorum görmedim henüz. merveye geldiği zaman nerelisin diye sordum erzurum dedi neresinden dedim ispir dedi bi an dondum. bnu ciddi mi söylemişti annesi kızını baya bi kendili yapmış öyle duruyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.