- 545 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Büyüyor muyuz?
Büyümek ne demek? Üzülerek acılara katlanarak yaşamak mıdır? Hep hayal kırıklığı yaşayarak hayallerden vazgeçmek midir? Büyümek nedir? Odanızın bir kuytu köşesinde tozlanmış örümcek ağı gibi kendinizi zifiri karanlığa bırakıp zamanın geçmesini beklemek midir? Büyük olmak nedir? Büyümüş olgun olmuş olmak nedir? Hayatınızda artı eski çocuk şakaları kullanmamak mıdır? Ya da nasıl nedir tabiri caizse yaşayan ölü ya da programlanmış bir hayatı yaşamak mıdır? Kendimizi ne kadar iyi tanıyoruz,ne kadar büyüdük? Nasıl neler yaşadık? Yaşadıklarımız bize ders verdi mi? Verseydi büyümüş olur muyduk ölüyken? Hâlâ ders veriyorsa hayat neden bitmiyor bu büyümek... Daha ne kadar büyüyeceğiz.. Ölünce mi olgunlaşmış olacağız yoksa eskisi gibi olmayınca mı? Değişiyor muyuz değiştiriliyor muyuz? Kalıbımızdan özümüzden uzaklaşıyor muyuz? Uzaklaştırsak ne olacak? Eski sene dönemeyeceksin çünkü bir aralar düzenli ilgilendiğin suladığın gül çölün ortasında terkettiğin zaman geri döndüğünde eskisi gibi olmayacak. Kuruyacak çürüyecek ölecek ve köklerinden ayrılacak... Bir döneceksin eskiye kaybolmuş benliğine,eski sevgiline,dostuna deneyeceksin sulamayı ama kabul etmeyecek çünkü sen çoktan öldürmüştün terkederken. Eski ne kadar yeni olabilir ki? Anıları ustaca bir çukura gömsen bile hiçbir zaman dönemeyeceksin ve silemeyeceksin. Seni sen yapanı silmeye çalışmak tür intihardır,ne çok tehlikelidir. Ve sen aziz sevdiğim sildim ben benliğimi,beni ve beni ben yapan şeyleri... Büyüdüm mü acaba şimdi? Olgun muyum? Mesela gülmüyorum sadece susuyorum.. Belkide sana konuşan insalara nasıl tepki verdiğini bildiğim için. Bende insanalr kırılmasın diye dudaklarımı oynatıyorum herkese. Ama herkese... Anlatamıyorum artık hiçbir şeyi. Bilmem büyüdüm galiba içime atıyorum kendimle konuşuyorum en çok da sigaralarımla. Onlara ad takıyorum. Senin adın aşk senin adın nefret seninde ziyan olsun diye... Sonra hepsini içime çekiyorum içimden konuşuyorum belki de bu yüzden susuyorum. Sen anlamasan sessizliğimden eşit miktarda seviyor ve kendimi gömüyorum. Artık normalde gelmeye başladı üzülmek. Ee dünyada hep mutlu olsak ne anlamı kalırdı cennetin,yasak elmanın hani insanın insana olan aşkı... Bilmem. Artık bende ne siyah var ne beyaz gri var. Ne evet ne hayır belki var.Belki de teki çift taraf oynamak bencilkikti? Kendini o mutlu olsun diye mutlu olmak için sağı solu kapatıp onun için koşturmaktı. Belki bir daha dizime yatıp bana şarkı söylemeyeceksin.. Çift taraflı,ihtimaller..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.