- 550 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yazar Olmak
Yazarlık sadece yazmak değildir ki...Yazarlık satırlarla dost olmaktır.Satırlar sarar yaralarımızı en azından hafifletir acılarımızı...
Yazar...ne kutlu bir görev,ne özel bir vazife...herkes yazar değildir,yazarlık gönül meselesidir.Sözcüklere karşı sevgi beslemektir.Şiirleri ve yazıları sevip beğenmektir onlardan etkilenip yeni bir adım için karar vermektir.
Her yazar önce kötü yazar sonra muhteşem yaşar.Nasıl mı?Çünkü kendi hayatını yazar.Dertlerini sıkıntılarını paylaşır .Yalnızlığı varsa onu da satırlarla kaynaşır ve yalnız değil sözcük dostlarıyla beraber yaşar...en büyük dostuyla yazılarıyla,şiirleriyle yaşar en büyük yazar...
Unutmayın!İsteyin yeter ki...her yazı size sizden bir parça katar.Tükenmezsiniz.Yeni tanıştığım birinin bir sözü var Çok iyi okuyun içinde hayat var o söz ise’ yazdıkça tükenmezsiniz,tükendikçe yazarsınız’...bu söz beni çok etkilemiştir.Gerçekten de öyledir yazmak bize inanılmaz bir rahatlama sunar her köşeye sıkıştığımda bana yeni kapılar açar yazmak...
Dediklerimi unutmayın ve sadece bütün samimiyetinizle ve tam kalbinizle inanın...siz de bir yazar bir şair olabilirsiniz ...hatta bir bakmışsınız olmuşunuzdur bile...
YORUMLAR
Siz oldunuz sanırım. Ben o kadar kolay olmadığını düşünüyorum. Ne mutlu size o zaman.
Billur Ecem
Aynur Engindeniz
Sevgiler