- 529 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyük ALDANMA ve Sevgiliye Mektup
Yolculuklar yeniden bir diriliş, yeniden bir varoluş ve çok şeye yeniden baslamaktir. Yeni insanlarla karşılaştırır , yeni hayaller kurdurur ve yeni bakış açıları kazandırır insana. Bitkiler de öyledir mevsim değiştirdikce Yeni şeyler öğrenir ve yeni tohumlar açarlar. Sürekli yeniden bir diriliş icindedirler. Bunun farkında olmayan bizler şunu çok iyi bilmeliyiz ... Dostlar! Aynı şekilde bizler de var olup ölen ve tekrar dirilen varliklariz. Ama bizim yeniden uyanisimiz bir çiçeğin, bir ağacın yeniden dirilisi gibi olmayacaktır. Onlar gecen mevsim veremediği meyvelerin daha fazlasını bu yıl verme imkanına sahiptirler. Bizler ise sadece yapamadiklarimiz için pişmanlık imkanina sahibiz. Son pişmanlık ise fayda vermez. Maalesef. Bu gerçeği hepimiz biliyoruz değil mi ? Ama etkiye gelince, icraata gelince SIFIR koca bir HİÇ. Unuttuğumuz bir şey var sanırım tüm bunları bildiğimiz halde. Hiç bir şey olmamış gibi davranamayiz. Bizler akıllı insanlar değil miydik? Bilinciyle hareket eden ihtiyar sahibi insanlar değil miydik? Neden suan aklımızı kullanmıyoruz, Neden akıllıca davranmıyoruz o zaman?... Çözüm oturup düşünmekte sanirim NEDEN? Bizler çok güvendiğimiz için öyleyiz sanırım. Her şeye çok güveniyoruz... Hiç tereddüt etmeden hemde. Neye mi güveniyoruz? Kendimize , ALLAH â , cennete ,her şeye... Bunu bize nefsimiz ve şeytandan başkası yaptirmiyor emin olun. ALLAH’a güvenmek şeytanın işi mi ? O Nerden çıktı ? Dur biraz sakin ol. Onlarında cevabı gelecek. İnsan kendine nasıl güvenir biliyor musun? Hiç olmeyecekmis gibi yaşayarak. Asirlarca yasayacakmis gibi hayal kurarak. Ölmeden tovbe ederim diyerek. Peki ya Allaha nasıl güvenir bilir misin? Allah bagislayicidir. Bagislamayi, affetmeyi sever, beni de affeder diyerek. Evet doğru nasıl düşünürsen Allah’ı, öyle bulursun ama.. göre gorede ateşe dogru yurunulmez kardeşim. Sen hiç kendimi ateşe vereceğim diyerek odun toplayan birinin şöyle bir şey diyeceğini düşünebiliyor musun ? " Ben ateşi, beni yakamaz diye ümit ediyorum. Onu öyle düşündüğüm için beni yakmaz " çok komik değil mi ? Akla mantığa uymuyor. Bırak düşünmeyi hayal bile edemiyorsun. Işte durum bundan ibaretken biz insanlar çok güveniyoruz. Acilen yardıma ihtiyacmiz var hemde çok acil. Bunun adı da "ALDANMAKTIR".. Şeytanın aldatması... Çözüm ise oldukça kolay. Sadece biraz içtenlik yeter. Çözümü ve aldanmaktan kurtulmayı istiyorsanız, aşağıda ki manidar cevaba göz atabilirsiniz. Tek bir uyanık butun uyuyanlari kaldırmaya yeter. Sen onu , o başkasını , o da başkasını uyandirarak bu gafletten ve aldanmaktan kurtuluruz İnş.
Not: Uyanmak istiyorsan tek yapman gereken. Gerçek bir dost sırrı !!! İyi dinle.. Kimsenin göremeyeceği bir zaman ve yer belirliyorsun . Sonra da Güzel bir mürekkep alıyorsun ve çok güzel bir kağıt. Kalbinle , ruhunla bütün vucudunla hissettiğin pişmanlığı kağıda dokuyorsun. Yazını çok titiz ve özenle yaz. Sonra özel bir postacı tutuyorsun. Kargoya falan verme. Değer vermezler. Güzel bir şekilde postacı dilekceni götürsün. Tamamdır mesele çözüldü. Artık hürsün...
Şimdi yazdığım kelimelerin anlamlarını baska bir açıdan yazıyorum. Onları yukardaki (Not bölümündeki) yerlere yerleştir ve tekrar oku. O zaman her gerçeği öğrenirsin.
Zaman ve yer : Gecenin 3 te biri geçtikten sonra herhangi bir yer .
Mürekkep: Abdest
Kağıt :Namaz
Titizlik ve özen: ta’dili erkan ( herşeye riayet ederek)
Kalbin ve ruhunla hissedip yazacakalarin :Dua
Postacı: Kalbin
Alıcı : ALLAH
Sonuç: Aldanamaktan kurtuluş ve uyanış. Tebrik ederim seni.
Sen de birilerini uyandırmak istiyorsan, duygusalca yazılmış bu mektubu onlara yollayabilirsin. Unutma ! Bir uyanık Bütün uyuyanlari kaldırmaya yeter !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.