- 1019 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
Kurtuluş
Ey gözünü şükürsüzlük bürüyen insan!
Bak şu etrafına, hiç yok mu sana ibret olacak küçük bir böcek, ya da yok mu rengi gibi kokusu da muhteşem bir gül.
Elbette var. Dikkatli bakarsan ibret alacağın çok şey var.Hadi bak. Bak ve baktıkça daha çok şükredeceğin onca şey varken, hâlâ müziğin ruhun gıdası olduğunu savunma bana.
Hobilerinden bahsederken müzik dinlemeyi severim demek yerine, kuran okumayı, kuran dinlemeyi severim de.
Müzikle pas tutmuş kulakları, kuran sesiyle temizle.
Okurken her bir harfin ruha nasıl iyi geldiğini anlat insanlara.
Söyle onlara kabul olmuş bir duanın insana yaşattığı o eşsiz şükür ruhunun tadını.
Ebedi huzurun tarifini ver onlara.
Ver ki kurtuluşa etsinler..
YORUMLAR
İbret alınacak ve şükredilecek çok şey var da, 'doğal' kazanılmış hak gibi düşünüldüğü için rutin zannediliyor...
kabul edilmiş duanın coşkusunu yaşamayan bilemez ki. vesilelere aldanır...
selam ve dua ile
nisan güneşi
Gerçekten toplumumuzun önemli bir eksikliğini gün yüzüne çıkartmışsınız sizin gibi şuurlu insanlar sayesinde gelecek nesiller şuur sahibi olacak inşallah.
nisan güneşi
nisan güneşi
Keşke her insan şükretmeyi bilse de öyle hareket etse...Şükür Allah'a bir teşekkürdür...Ben de senin varlığına şükrediyorum sevmeye kıyamadığım kardeş...Senin varlığın için Allah'a hiç düşünmeden teşekkür edeceğim insan ...yazdıkça kalplerimiz sevgi ile merhamet ile dolar inşallah ...sende onu fazlasıyla gören ben ,Allah aşkı yüreklerimizden silinmesin diyor hayata dair sözlerine gönülden katılıyorum...sağlıcakla kal ey dost...