- 527 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Her şey ile öz'de biriz!..
🌹❤🙏Merhabalar🌹❤🙏
Değerli arkadaşlar; Gözlerimizi kapayalım ve dahi yüreğimizin kapısından içeri girerek bir meditasyon yapalım birlikte!..
Yürekte, yani gönül mekanımızda, ikinci kez doğmak için anne karnında yatar gibi olduğumuzu hayal edelim!..
Kalbimizin atışını dinleyelim.!..Ve dahi Evren’in ve dünyanın da kalbinin atışını da!..Çünkü Allah’ımız kitabında her an,Yen’i bir değişimde,oluşumda buyurmuştur!.,
Her şeyin parçası olalım. Her şey ile özde bir olduğumuzu hatırlayarak, ağaçların, taşların, dağlar ve okyanusların özünden derin bir nefes alalım!..
Ama sadece anne karnında olduğumuzu hayal ederek!..
Tek anlamamız gereken, her şey ile özde bir olduğumuz!..
Bir evren sonra annemiz ve sonra anne karnında ben!..Sadece evrenlerin bir hücresinden ibaretiz!..
Evrenin bir parçası olduğumuzu anlayınca, bu dünyaya bağlı olarak yaşamaya başlarız!..Ama bunu anlamazsak sadece bir virüs olarak yaşarız!..
Dostlar; Bedenimiz yıllarca, var olan en evrilmiş maddedir!..Bizi dünyaya bağlayan dünya ile iletişimizi sağlayan evrilmiş madde!..
Her zaman ona iyi bakalım derim!.
İnsanlığın hayatı, yani ruhumuz, yani özümüz, dünyanın hayatına bedenimizle sıkı sıkıya bağlıdır!..
İnsanlık, bir bütün olarak Dünyaya olumsuz bir şey yaparsa, bütün evrim boşa gider!..Ben sadece iyi şeyler düşünerek, dünyayı sevgiyle seyretmeye başladığımda, hikayem için yarattığım o görkemi sevgi ile seyrettiğim de, zihnimde ve dahi sonra öze indirerek, ikinci doğuşun ne olduğunu, nerede durduğumu da anlamış oluyorum!..
Kim olduğumu da anlamış olurum!..
Sevgi değer dostlar; Yeniden doğmaya bilinçli olarak karar verelim!..Ve dahi Özümüze saygı, yarattığımız dünyaya saygı, yaratılan her şeye saygı ve sonra koşulsuz sevgi ol’ma halini yaratalım kendimizde derim!..Bu vesile ile..
🌹❤🙏Herkese selam,sevgi ve dualar üflüyorum 🌹❤🙏