ya(s)ş günü
yıllar geçmiş...
mevsimleri üst üste devirmiş nice baharları savurup atmışım geçmişe..
büyümüş müyüm anne.
büyütebilmiş miyim beni..
yüreğiyle hesaplaşması zordur insanın..en iyi bilenlerdenim ben.. içinde verdiğin savaşta kaybedip yine kendine sığınmak zorunda kaldığına içine içine kanamayı bilirim sonra..
kimler neler bırakır geçip giderken ömrümüzden.. dokunulmamış bir kaç anı biraz keder..
sonra gelmişine geçmişine sövülen ve sığınılan kader..
bir yaz gününe denk gelen ağrılı bir ya(s)ş günü hikayesi bu..
......
ölü kırlangıçların mesken tuttuğu kapı eşikleri gibiyim şimdi..
annesiz kalmış çocuklar su içiyor avuçlarımdan.. kangrene dönmüş bir yarayım bir gönülde..
bir ömürde adı koyulamamış bir boşluk..
şimdi varsayılan bütün olasılıkların çürüme noktasıyım biraz. biraz sana küs. kendime dargın birazdan çok..
bir sigara dumanına sakladığım iç ağrım var.. gözlerimde akşamdan kalmış bulanık bir hüzün boylu boyunca..
bir de dilime dolanmış yaralı bir türküden araklanan bir cümle..
’gönlüm hep seni arıyor
neredesin sen’
annemin gözüne yaş ömrüne telaş diline ah olmak varmış kısmette..
bir de senin kıyametin..
..
YORUMLAR
Sorulacak pek çok soru. Fakat yazılacak bir tek burası. Böyle olunca da sadece yazıya dair bir kaç çizgi. Uğradığım iyi olmuş buraya. Nedenini şimdi anımsayamadığım kırgınlıkların tükenmişliğiyle yüzleşmek hoş. Arayan biri ararsa bulurmuş aradığını nasılsa...
Ayrık Otu
Biraz karışık bir tanımlamamı oldu bilemedim. Gerçi bilirsin sen beni.
Öyle işte.
mutlu yıllar ağlak muallaklar
cicili bicili cümle beklemeyin
mutlu yaşayın
eyw
Ayrık Otu
Bekledikte kim ipledi ayrica
Yaşıyoruz iste
Eyv.
~ Ş i m o ~
Ayrık Otu
Öper yetmez bide sarilirim ben sana.
Dualarina kattın ya beni. Gönlünden diline dökülen her ne varsa amin desin melekler.
Seni seviyorum kuzum.
Ah! İkizler burcu kadını! Benim de bi kaç güne doğum günüm ama hiç böyle yaslı yaş geçiremem! Sen de geçirme lütfen! Daha özel bi gün yok ki sonraki günlerde zaten başkalarının gözüne yaş mı olursun, hayatına kıyamet mi orası senin ruh halinle ilgili ki bilirim benimkinden yani :))) Canın nasıl isterse :)))
Ama şimdi çok çok mutlu olmanı diliyorum Sevgili Ayrık Otu, daha nice yaşlara, sağlıkla, mutluluk ve huzurla inşallah.
İyi ki varsın
İyi ki doğdun
İyi ki burada yazıyorsun
Sevgilerimle
Ayrık Otu
Biz bi kahkaha atariz icten ice agladigimizi kimse bilmez..
Ah su ikizler :)
Cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin.
Iyi ki varsın. Ve iyiki dokunuyorsun nesemede kederimede.
İpekyildiz
Hayat işte, Bi şekilde yürütmeli...
Tekrar nice yaşlara canım benim, çok ama çok mutlu ol güzellik!