- 791 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
yeşil savaşçılar
YEŞİL SAVAŞÇILAR
bölüm 1 bir savaş hikayesi
Yüzyıllar önce iki tane kabile oluştu birinin adı yeşil savaşçılar diğerinin adı ise kızıl savaşçılardı onlar doğayı seven varlıklardı.Birbirlerinin varlıklarını sonradan öğrendiler barış içinde birbirlerine ellerindeki imkanları sundular.
İnsanların kılıç, balta,yay,mızrak.... ve bunun gibi silahları öğrenip onlarda bu silahlardan yapmaya başladılar. İnsanların dili olarak bildikleri Türkçeyi ’de kendi dilleri olarak kullanmaya başladılar. Kızıl kabile lideri yeşil kabilenin imkanını kıskandı yeşil kabilenin lideri usta wu dövüş sanatlarında usta olup tüm kabileyi öğretti ve sonuna dek doğayı korudu buna hediye olarak usta wu ya ölümsüzlük bahşedildi.Kızıl kabileyi yeşil kabileyi yok etmeleri için ikna etti kızıl kabile lideri.Kızıl kabile yeşil kabileye savaş açıldı. Zaten bu kabileler bir adada yaşıyorlardı yeşil savaşçılar ile kızıl savaşçıların savaşları tam tam tamına bir ay sürdü usta wu bu savaşın bitmesi için doğadan son bir istekte bulundu.savaşın olduğu yeri tam ortasından ayırarak ikiye bölmelerini istedi wu onlarda bu isteği kabul edip bir şiddetli bir depremle ikiye bölündü bu ebedi barışın olacağı bir doğruydu. Ama şimdilik barış sağlanmıştı.
ALİ EGE PEKMEZCİ
DEVAMI GELECEK......
YORUMLAR
Tsukuyomi
ARKADAŞLAR BEN ALİ EGE BEN BU İLK BÖLÜM YANİ BAŞLANGIÇ OLDUĞU İÇİN KISA YAZDIM AMA DİĞER BÖLÜMLER DAHA UZUN OLACAKTIR