- 417 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
NE ZAMAN?
Tarih tekerrürden ibaret derler. Doğruymuş.. Bir millet tarihe geçecek acılar çekip, her türlü işkenceye maruz kalıp yine tarihe kazınan bir destan yazıp tüm dünyaya kafa tutup zafer kazanmışken geçmişinde, şimdi nasıl aynı filmi baştan çektiriyor?
Gözlerim dolmakla kalmıyor , içim sızlıyor , canım yanıyor aklım almıyor!.. Bizler Türkken, kendi topraklarımız üstünde Türkiye de yaşıyorken bu dökülen kanlar niye? Kime ne benim doğu toprağımdan, kime ne benim batımdan! kimin haddine benim milletime karışmak , kime düşer ülkem hakkında laf sahibi olmak?
Benim burnunda özlem, yüreğinde ana baba kardeş eş evlat hasretinin yüküyle mücadele eden, düşmana geçit vermemek için gece gündüz toprağımın nöbetini tutan ASKERİMİN , evlatlarının büyüdüğünü göremeden , eşini doya doya sevemeden, ana babasına sarılamadan , bir helallik alamadan HELİKOPTER KAZASI başlığı altında şehit olduğunu duymak hak mı! Adalet mi! Buna da sessiz kalınır mı be kardeşim !
O saatte o helikopterde niye benim yarbayım yüzbaşım tümgeneralim var? Yapma diyorum kendime. Ağlama mine sakın! Susma sor hesabını , elini kolunu bağlama yaz duyur isyan et!
Her gün en az bir yiğidimin şehit haberi, nasıl dayanıyor yürekler , kulağımız mı alıştı ey Türkiyem!!
Alışmasın, ne kulaklar ne yürekler.. Geceleri başınızı yastığa rahat koymayın! Vicdanınız susmasın.
Az kaldı, tarihin tekerrür etmesine. Bu millet sonsuza kadar TÜRK kalacak, bu toprakların üstünde!
Bir kez değil, bin kez daha olsa yazılır o destanlar zaferler tarihe! Bin kez daha düşmanı alt eder sökeriz ciğerimizden.
Sen yeter ki susma, uyuma, UYAN TÜRKİYEM!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.