- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bulantı hayatım
31 mayıs 2017 çarşamba 14.00
ben.ben .koridor grubunun senin o gözlerin varya yı dinliyorum vidyo 2007 de yükleniş. alta yorumlarda biri 2024 te dinlerken bir daha yorum yazacağım yazmış. 2024 2024 o zaman ben nerde olacağım belki de dünyada bile olmayacağım dünyada olsam bile pek çok şey değişecektir eminim. belki yakınlarımdan kimisi yanımda olmaycak.şimdi varlar ama o zaman olmayacakalar.ahh. ders çalışamıyorm daha ziyade mat kendimi çok kötü hüssediyorum bilemezsiniz. o kadar kötü ki zaman az ben çalışamıyorum çok köyüyüm ağlıyacak gibiyim şu an.offf.bu cuma son karnemi alıcam devamsızlığım 12 gün sıkıntı olur mu bilemem bu yüzden kaygılıyım. bu cumartesi dayımlar dedemler gelicek iftara. ramazan da orucum havada anlarsın sen. ayhan amcanın kızı şeyma sıkıntılı günler geçiriyor. sanırım kocası kafadan rahatsız pöh olunca tabi. çocuğuyla baba evinde. bu yıl balıkesire tatile gidecekmişiz. seviniyorum ama o kadar da deil. bundan önceki gidişim o kadar da güzel değildi. abim islam medeniyeti tarihinden büte kalmış. ben deli divaneyim kendimi kötü hissediyorum. büyük bir gelecek kaygım var. nereyi kazanıcam ne yapıcam bu beni çok sıkıntıya sokuyor aynı yada benzer lafları sıralıyor olabilirim peşpeşe ama içim yanıyor.yaz başlasın ve ben kitap okyayım istiyorum.tabletden kitap okumak çok iyi olur çok.yoruldum mat bok gibi geçicek ggibi görünüyor çalışamıyorumdan ben böyle şeyin.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.