- 860 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KARŞILIKSIZ AŞK
Hani hayallerimiz vardı ya düş sokağında oturan gerçeklerle birlikte taşındılar çıkmaz bir sokakta ikamet ediyor artık umutlarım. Oysa sadece bir hayal değildi aynı zamanda mucizenin kelime dağarcığındaki anlamıydı benim için. Şimdi ortak bir anlamı var artık yaşadıklarımızın adına kader diyorlar. Kaderimi yaşamak için önce unutmam gerekiyor ya seni, olmuyor. Bir başkasının kaderi olmak da kolay değil benim için şimdilik sen kadar kolay vazgeçemiyorum. Aslında bütün sorun da burada yatıyor zaten. Ben hayatı yazarken sen elindeki silgiyle siliyorsun. Gün olur beni de silersin hayatından senin için zor olmasa gerek. Gerçekleri kabullenmek yaşamaktan daha zordur tek yapmam gereken kabullenmek. Hayatımda senin olamayacağın gerçeğini kendime kabul ettirmek. Seni ben sevdim içimde büyüttüm olman gerekenden daha fazlasını verdim gün oldu ben bile ulaşamadım. Şimdi seni orda tam da benim ulaşamayacağım yerde bırakıp kendi hayatımı yaşamam gerekiyor. Bugüne kadar ne yapsam sen aklıma gelirdin. Bütün planlarımı sana göre yapardım. Artık sensizliğe dair hayatıma yeni bir sayfa açarak başlayacağım. İlk olarak da seni seviyorum sözünü unutacağım. Senden daha önce hiç duymadığım bu sözü hak etmiyorsun. Ne verirsen onu alırsın fazlasını bekleme benden. Beklentilerini karşılamaktan yoruldum. Senden biraz çaba beklemek benim de hakkım ve çaba yoksa senin peşinden koşmanın da bir anlamı yok. Senin için yaptıklarım bana yeter vicdanım rahat huzurluyum. Kaybetme korkusuyla yaşamaktansa kaybetmeyi tercih ederim.
MURAT KARCI
17.09.2008
BATMAN
SADECE SANA ANLASANA
YORUMLAR
korkular hep haklı çıkar eninde sonunda kaybedilir tam da hayatın anlamını buldum derken..
korkular fazla yüssüzdür aslında.. her son'da "bak sana demiştim" dercesine ukala ukala bir bakışla bakar..
hayal kırıklığı elde kalan..
ve kaybetme korkusu sinmiş taa ki başka birinin gelişine hınzır bi gülüşle "hoşgeldin.." diyene kadar..