- 902 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
IRMAKLAR BÜYÜTTÜM 2
...
Artık ırmaklar denizlere istedikleri gibi kavuşamayacak diyor kapı kulları sesin sahibini unutarak…Ben suyun doğduğu yerden,döküldüğü yere giden mesafelerde bitmiş ,dinamiklerini yeniden keşfetme yolculuğunda muzdarip.Irmağa eğiliyor ve Ferhat’ı soruyorum.Çeşme başında duruyor tan vakti şadırvanda abdest alırken gördüğüm Yunus’a sevgiyi soruyorum.Cezbe halinde rastladığım Mevlana’ya içtiği şerbetin kaynağını soruyorum. Sokullu giriyor sonra düşlerime,ona Don Volga kanalını neden istediklerini soruyorum.
Irmaklar büyümeye devam edecek içimde bunu iyi biliyorum. Ben sordukça aldığım cevaplardan utanacağım.Ferhat sevda düştü içime canan candan öte dediğinde sendelediğim gibi.
Irmaklar akmaya devam edecek gönlüme. Ben sorularıma aldığım cevaplardan eziklik duymaya devam edeceğim. Yunus’un gönlün temizliği iman,bedenin temizliği su ,ama öncesi saflık dediği zaman duyduğum eziklikte olduğu gibi.
Irmaklar çağlamaya devam edecek ruhumla ruhların arasında.Ve ben cevaplarını bulduğum her sorudan sonra kendimle didişmeye devam edeceğim.Mevlana’dan bir söz,yarınlara yeni bir şey söylenmesi için ya da Sokullu’dan Don –Volga kan kardeşi ,can kardeşidir,kardeşler küs olur mu dediği anda olduğu gibi.
Irmaklar büyüttüm ya içimde onun suları orta doğunun kanlı coğrafyasını yeniden rahmet yağmurları ile ıslayacak.
Irmaklar büyüttüm ya içimde kin tohumları ekilmiş mezhepler arasında kaynaşmayı,kardeşler arasında vuslatı sağlayacak.Yeniden gönül salları kurulacak bir o kıyısında ırmağın bir bu kıyısında .Serviler büyüyecek sularından beslenip.
Bülbüller Kaf dağının ardından Zümrüt-ü Anka ‘ya ait yeni masallar derleyip anlatır olacak.Yeniden yazılacak bin bir gece masalları.Ve bu defa oyunun kahramanları bilmem kaç yüz bin dolar karşılığında pazarlık yapmayacak insan onuru üzerinde..
sinan yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.