- 591 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAKIŞ AÇISI
Sevmek sevilmek kadar güzel bir duygudur. Sevgi kavramının önemini anlayabilmek için öncelikle kendini sevebilmek önemlidir. Sevgi dağarcığına sahip kişiler iyi ve pozitif enerjiyi taşıdıkları gibi de bu enerjiyi etrafına yaymaya çalışırlar. Pozivitizm dışına çıkmak istemezler.
Ne var ki; beşer-i alemde her kesimin ve her kişinin aynı rasyoda düşünmesi mümkün değildir. Bu nedenle istem ve arzular, beklentiler her kişide farklıdır. Kimse bir diğeri gibi düşünme iradesine nail olamaz, zira her kişi aynı şeylerin bütünselliği içerisinde olmuş olsaydılar yeryüzünde yaşamın dengesi değişir sorunlar önem arz etmezdi.O zaman önümüze çıkacak olan sorunlar bizleri asla rahatsız etmemeli. Çünkü maksat zaten mevcut sorunlar ile mücadele etmek ve bu sorunları çözmek anlayışını taşıyabilmek olmalı. Çözümlenecek her sorunun sonu mutlak mutlu olmakla son bulur. Kuşkusuz zaman ise çok önemli bir kavramdır. Zaman her derde deva olduğu gibi, ihtiyaç hasıl olduğunda kullanılması zorunlu bir ilaç gibidir.
İnsanlar arası ilişkilerde sevginin, saygının yeri bir başkadır. Yaşam anlayışı içerisinde bu iki kavrama önem verildiği süre içerisinde her kişi mutluluğu er ya da geç bulacak ve yaşayacaklardır. Mutluluk kavramı içerisinde olan her kişi: Bakış açısına pozitif kavramları entegre eder. Böylesi kişiliğe haiz olanlar kendileri ile barışıktırlar, art niyetli değillerdir. Paylaşımcı ve istikrarlıdırlar. Kendilerini düşündükleri kadar karşısındakilere de önem verir ve düşünürler.
Sonuç olarak iyilik ve kötülük kavramlarını ele alıp mukayese ettiğimizde iyilik kavramı daha ön planda olacaktır. Kötülük yapmanın, kötü olmanın hiçbir getirisi olmadığına ve olamayacağına göre: Hayata iyi bakabilmek, iyi olabilmek,iyi düşünebilmek ve yaşayabilmek olmalıdır. Mutlu olun, mutlu kalın, mutlu günlere.
29.05.2017/MANİSA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.