- 528 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜZEL ÇAMLI'DA ÜÇ GÜN
GÜZEL ÇAMLI’ DA ÜÇ GÜN bölüm 1
Bu gün günlerden cumaydı çok mutluydum . Çünkü bugün güzel çamlı’ ya annem rabia teyzem tunahan ve ben birlikte gidecektim.sabah 9.00 da uyanıp yemek yiyip dışarı çıktık otobüs durağında buluşup aydın davutlar otobüsüne bindik. Tunahan la yan yan yana oturduk o cam kenarına oturmuştu ben ise hemen yanına sahile gitmek çok istiyorduk. Bu yüzden hep OTOBÜSTEN inene kadar bu konu hakkında konuştuk. Hemen büyük anneyle büyük babayla selamlaşıp yemeğimizi yiyerek doğru sahile yol aldık. Yanımıza bir tane hasır aldık ben sırt çantamda sahilde kullanıcamız şeyleri aldım tunahan ise hasırı taşıdı.Sahile gelince hasırı yere serip terliklerimizi çıkardık,birde ben sırt çantami hasırın üstüne bıraktım ve denize atladık.Dalgalar çok fazlaydı buna rağmen çok fazla yüzdük tam 2 saat boyunca yüzdük ve denizde çok ama çok eğlendik.En son olarakta denizden çıkıp havlularımıza sarılıp eve döndük.Eve gelince biraz bilgisayar birazda tablet oynadık,azıcıkta benim oyun kartlarımı oynadık.Akşam olmak üzereydi bir haylide karnımız acıkmıştı.Büyükbaba bize mangal yapmıştı,yemeğede misafirlerimiz geldi.Çok kalabalıktı annem,büyükbabam,büyükannem,gelen misafirlerle akşam yemeğimiz çok güzel geçti.Azıcık salonda oturup Tunahan’la üst kattaki odamıza çıktık.O gün neler yaşadık ,neler yaptık diye sohbet ettik.Artık geç olmuştu uyku zamanı geldi çattı,uykuya dalarken ne kadar güzel bir gün geçirdiğimi düşündüm ve böylece tatilimin ilk günü sonlandı.
ALİ EGE PEKMEZCİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.