- 810 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Witcher ve Muhteşem Sülüman
Telefon çalıyor üç kere zırlıyor ve kapanıyor açmıyorum, açmak istemiyorum sessize almayı unuttuğum için
kendime sövüyorum ve geçiştiriyorum hayatı.
Önce sağıma sonra soluma dönüyorum, yorganı kafama kadar çekip uykunun döl yatağına uzanıyorum, en azından bunu deniyorum.
Çünkü
telefon yeniden çalıyor aynı ruhsuz ve metalik zırlayış üç kere.
Sade’nin Juliettesi ile Leopold’un Kürklü Venüsü’nün arasında bir yerde bıraktığım tüm eflatun karanlığım ortaya dökülüyor.
Bu saatte arayanında,aradığının da arama sebebinin de. Anasını avradını ile başlayıp çam ağacı ile biten bir küfrü sıralıyorum.
Sıralanmış küfür içimde ki zehri akıtmaya yetmiş olacak ki telefonun yüzüne bakmak ile ilgili herhangi bir eylemde bulunmadan
uykunun koynunda ki düşlerime zevkle geri dönüyorum
Düşümde üçüncü sınıf bir porno yıldızının kol saatiyim, Jenna Jemeson olduğunu düşündüğüm kadının kol saati ile sevişiyorum. Psikanalatik
acıdan bakarsak izlediğim ilk pornonun yıldızı Jenna idi ve çalışarak kendi kazandığım para ile aldığım ilk obje bir kol saati idi.
Böyle uzun açıklamaları haketmeyen bir gece kangreninin ardından ıslak rüyalarım ve korkularımın peşi sıra zırlamaya başlayan telefonu elime alarak köpürmeye başladım.
- ne var
- ...........
- konuşsana arkadaşım her kim ve ne isen bu saatte böyle ısrarla aradığına göre ya biri öldü yada ölecek yada şimdi sen telefonu kapat ve beni bir daha sakın arama. Yoksa laciverde boyarım bilmem anlatabildim mi
- Ben Yenneferın bir arkadaşıyım size iletmemi istediği çok önemli bir not var o yüzden aradım
- Yennefer mi ? Ben öyle birini tanımıyorum
- Tanıyorsunuz hem de çok iyi tanıyorsunuz altın ejderhayı öldürmeniz için size yalvaran sahire o.Yahut Djinn’den dilediğin kadın o. Sessizlik çok şeye delalettir efendi Witcher en güzelide gerçeğe yaklaşmaya. Beni anlamadığınızın farkındayım senin dünyanda Witcherın sadece bir oyun yada öykü kahramanı olduğunun yahut Yennefer adının, aynı şekilde sadece bir oyun yada öyküden geldiğini çok iyi biliyorum. Ancak küreler tekrar çarpıştı ve bu seferkinin şanssızı senin evrenindi.
"Uyuduğun uyku binlerce yıl etti .uyanmalısın artık çünkü sana ihtiyaç var ’
- Sikt.r lan madem Witcher evrenindeyim kulağımdaki telefon ney gece gece delirtme beni evet oyun iyiydi hoştu oynadık bitti hem ben Yenneferi bile seçmedim oyunda Trissciydim. Viva Triss
- Son oynayışına Yenneferi seçmek için başlamadın mı ? Ayrıca şu an aslında telefonla değil megaskopla konuşuyoruz ,unutma görüntü yanıltıcıdır. Ve iletişimin gelişmişliği sadece size özgü değil.Görevimin son perdesine gelirsek Yen seni Novigrad da bekliyor. Şunu sakın unutma normalde küreler yani evrenler aynı düzlemde kırılırdı.
Ancak çarpışma zaman odaklı oldu eğer sözlerimi dikkate almazsan çatlak hem senin dünyanı hem de etrafındakileri yutarak yok edecek.
- Big Bang in tersini diyorsun içe çöküş teorisi bu da olası yok oluşlardan biri sonuçta.
- Yok olmak kavramını silinmeyle eşdeğer tutan aklına şu gelsin. Bu çöküş yok olmak değil Araf olacak zamansız ve ucube bir kıyamet senaryosu olacak salt acı olacak. Şimdi sözümü kesme ve dinle.
- Dinliyorum bakalım
- Cirinin beyaz ayazı yenmesi kendi düzlemsel evreni için bir kurtuluştu ancak olaylar çok hızlı gerçekleştiği için dengede büyük bir boşluk bıraktı. Bu boşluğun sonuçları da sırayla ve teker teker yok olan canlı türleri ve evrenler yerine bütün bir parçalanmayı tetikledi. Yani kaos kendi düzenini var etmek için asıl fırsatı yakalamış oldu.
- Vay desene seçilmiş kişi benim sana ve Yene göre iyi güldüm ama ha. eee anlat hatta desene Geralt’ın ruhu bende mi ortaya çıktı .
- Hayır sen seçilmiş kişi değilsin ama yaratılmış ve var olmuş herşey de bir sebep olduğu için sen şu an varsın ve yardımın gerekiyor. İyi düşün dünyanızın haline bak acının türüne ve doğasına bak delirişinizi gör. İnsanlığınız ve medeniyetiniz yok oluyor çürüyen bir gezegene sahipsiniz.
Bunun sebebi sadece siz insanların bencil, aç gözlü, ahmak ve doyumsuz yaratıklar olmasından ileri gelmiyor.
Aslında bana sorarsan bunları elbette hakediyorsunuz, elbette bana kalmayan şeyler de var .
Neyse sözü uzatıyorum dediğim gibi şimdi uyu eğer bana inamış isen yarın, herhangi bir yerde ve zamanda sana inanıyorum diye fısıldaman yeterli.
- Hey bekle hani Witcher evrenin de idim ben
- Daha değilsin ama fısıldadığın da perde kalkacak elbette bunu yapmazsan elimden hiçbir şey gelmiyor. Seni buna zorlayacak değilim böyle bir gücümde yok.
Fakat fısıldadığın da bu dünyada ki fiziksel varlığın hakkında hiçbir güvence yok muhtemelen kırılma tamir olsa bile buraya geri dönme ihtimalin olmayacak.
Bu yüzden uzun uzun düşün gönülsüz heveslere değil inanca ihtiyaçın var.
- Peki sen kimsin
- Önemsiz bir detay her şey sona erdiğinde öğrenirsin belki,karanlık bir dünya seni bekliyor unutma. Say ki be muhteşem Sülümanım.
- La bi git Allasen nasıl bir hastasın sen....
Telefonu kökten kapatıp uykuya dalmalı. Muhtemelen hala aptalca bir rüya görüyorum hem Yen çağırıyormuş Triss olsa iyiydi, Allahsız ne karı be.
Sanırım deliliğimin sınırına yaklaştım felsefi yaklaşımla oyun oynarsan olacağı bu uyumak iyidir uyim ben uyim en iyisi.
YORUMLAR
sonunda olan oldu küreler bir kez daha birleşti desene. ama xenovox'u unutmuş gibisin, elindekinin yuvarlak bir metal, arayanın da keira metz olmadığına emin misin? yine kadınsal önsezileriyle ihtiyacın olduğunu düşünmüş olabilir.
her şey bir yana pontar'ın güneyinde bir kulübede yaşıyor olsaydım, dünyadaki kötülüğe daha fazla mantık bulabilirdim. en azından bilinçsiz bir heyulanın yaptığı kötülük bana daha normal gelebilirdi ama kürelerin birleşmediği bir dünyada bu kadar kötülüğe insan anlam veremiyor.
ayrıca triss 2'de kaldı, 3 yen'in yeniden doğuşu :)
Tsukuyomi
Triss -Yen konusuna gelirsek bana triss hep Lesser evil gelmiştir kitaplar dahil
Triss'in memelerini ararken kendini bir sürü herifin koşturduğu yeşil alanda bulmak gibi bi şeydi değil, tam olarak öyleydi. bilgisayarım çok gördü bana Triss'i. sen dedi Pes evrenine girersin ancak. iyi dedik girdik online denen şeyine. başladı maç, golün biri gidiyo, biri geliyor. baktım dakika 30, 5 gol yemişim. diğer maçlar da farklı değil, en az 10 gole karşı attığım en fazla sıfır gol. dayak yiye yiye öğrendik tabi dövmesini de. ama rakipler çirkef, ben 10-0 15-0 yenilirken kopmayan bağlantı, ben ne zaman 2 farklı öne geçsem kopuyor, ekranda yazı; bu maç hükümsüzdür." yani, basit, eğlence amaçlı bir oyunda bile böyle üç kağıtlar dönüyorsa, gerisini sen düşün. al muhteşem sülüyü geralt'a ekle, sonra... neyse ya...