HER SAÇ BAKIM KÜRÜ
Amaç:
Saç dökülmesi artık dert olmaktan çıkıyor.
Saç dökülmesi kaderini tersine dönüştüren saç kürü formülü. Bu formülle saç dökülmesini engelliyebilir, ölen hücreleri yenileyebilir Eski saçlarınızdan daha iyi bir saça sahip olabilirsiniz.
- Şaç dökülmesini önleme
- Dökülen saçın geri kazanılması
- Saçın geri kazanılmasıyla kendi öz güvenin artışı.
Mevsimler değişiyor, kıyafetlerimiz, ayakkabılarımız, cilt kremlerimiz, kullandığımız renkler bile bu değişikliğe uyum sağlıyor. Hemen hemen herkes günlük cilt bakımı yaparlar. Fakat saçlarımız da cildimiz kadar hava değişikliğinden etkilenirler. Saçlarınızın da cildiniz gibi yeniden yapılanmaya ihtiyacı var. Zaten bayanların boya, maşa, fön, hava kirliliği ve birçok dış etkenden etkilenen saçlarımız bir de mevsim değişikliği iyice yıpranır ve dökülmeye başlar. Saçlarınızın yapısında zayıflamalar, çatallaşmalar ve kopmalar oluşur. Saç dökülmeleri özellikle bu dönemde artar. Kışın kuruyan ve canlılığını yitiren saçlarınızı yeniden kazanmak ve yazın kavurucu güneşi ve sıcaklarından etkilenecek saçlarınızı bahar aylarında yeniden yapılandırıp ve dökülmelerini önleyebiliriz.
Formülü:
* Her 10 ml 100mg Bal içerir.
* Her 10 ml 100 ml Zeytin yağı içerir.
* Her 10 ml 100 ml Badem yağı içerir.
* Her 1 Ampul Evigen içerir.
* Her 1 Ampul Bepanhten içerir.
* Her 10 ml 3-4 Diş Sarmısak
Endikasyonları:
- Saç gelişmesi bozukluklarını düzeltmeye yardımcı olur.
- Saç derisinin güçlenmesini sağlar.
- Derideki yıpranma, kabuklanma ve çatlakları yok eder.
- Saç derisi hastalıklarının tedavisine yardımcı olur.
Uyarılar/Önlemler:
Bu kür saçınızda en az 30 dakika – 2,3 saat beklemelidir.Gün içinde bu kadar çok zaman kaybetmek istemiyorsanız cumartesi gecesinden uygulayıp pazar sabahına bakımlı saçlarla uyanarak güne kısa bir duşla başlayabilirsiniz. Bize göre bu işlem daha mantıklı. Çünkü hem kür saçınızda daha çok durmuş olacak hem de vaktinizi güzel değerlendirmiş olacaksınız. Eğer gece uyurken bekletecekseniz, saçlarınızı sıkı bir topuz yapıp streç filmi sardıktan sonra saçınıza bir de havlu sarıp havluyu tel tokayla tutturursanız daha güvenli olacaktır. Aksi halde kürün pis kokusu yastığınıza siner ve streç filmin kaygan yapısı yüzünden saçlarınız dağılır. Ayrıca 1 kere deneyip bırakmakta yanlıştır. Her güzel sonucun başı düzenli olmaktan gelir. 5 hafta boyunca, haftada 1 defa uygulamayı hiç bırakmamalısınız. 5 haftanın sonunda bu kürü 2 haftada 1 kez uygulayarak devam ettirebilirsiniz.
Ürün tek olumsuz özelliği;
Ciddi anlamda çok pis kokması! Yastığa yorgana sinecek kadar kötü bir kokusu var. Koku konusunda çok hassas olanlar bu durumdan hoşlanmayacaktır. Fakat sonuçları için katlanılabilir. 5 haftanın sonunda yumuşacık, sağlıkla parlayan, daha hızlı uzayan ve dökülmesi azalan saçlara kavuşmuş olacaksınız. Tabi bu güzelliği hızlandırmak için saçlarınıza daha az işlem uygulamakta fayda var. Mümkün olduğunca maşa ve fönü elinize almamaya, arada bitkisel şampuanlar kullanmaya, kimyasal boyalar sürmemeye ve düzenli olarak saç uçlarınızı kestirmeye özen gösterin.
Yan etkiler etkiler:
Yapılan araştırma ve uygulamalarda herhangi bir yan etki görülmemiştir.
Bilgilendirme:
Saçlarınızın daha hızlı uzamasını istiyorsanız eğer saçlarınızın uzamasını etkileyecek faktörler bulunur. Bu faktörleri bilip onlara uygun hareket etmeniz durumunda saçlarınızın uzamasını hızlanabilir ve kısa süre içinde uzun saçlara sahip olabilirsiniz. Saçlarınızın hızlı uzaması için kırıklarınızı aldırın, masaj yapın, temiz tutun, saçlarınızı kurutmayın, bakım yağlarıyla bakım yapın ve beslenmenize çok ama çok dikkat edin.
Hızlı saç uzatma yollarını ve bu yolların yarattığı etkileri sizin için maddeler halinde sıraladık.
Saçlarınızdaki Kırıkları Aldırın
Saçlarınızdaki kırıklar saç uçlarının hava almasını engeller. Saçlarınızdaki kırıkları düzenli bir şekilde aldırırsanız eğer saç uçları hava alacak ve daha hızlı uzayacaktır.
Saç Diplerinize Masaj Yapın
Şampuanlama sırasında saç diplerinize dairesel hareketlerle masaj yapmak saç derisindeki kan dolaşımını hızlandırır ve saçların daha hızlı uzamasını sağlar. Saç temizliği sırasında saç diplerinizi rahatlatacak masaj hareketleriyle saçlarınızın uzamasını hızlandırabilir ve bir yandan da daha etkili bir saç temizliği yapabilirsiniz.
Saçlarınızı Temiz Tutun
Saçın hızlı uzaması için saç diplerinin hava alması oldukça önemlidir. Saç diplerinde biriken yağ, kir, kepek vb. yabancı maddeler saç köklerinin hava almasını engeller. Bu nedenle belli aralıklarla saç temizliğinin yapılması gerekir.
Saçlarınızın Kurumasını Engelleyin
Saçı her gün şampuanlayarak yıkamak saçların kurumasına neden olabilir. Saçın kuruması da saçın uzamasını yavaşlatan faktörlerin başında gelir. Bunun için her gün duş alıyorsanız eğer her seferinde şampuanlamak yerine sadece su ile durulayın.
Bakım Yağları İle Saçınızı Besleyin
Saçlarınızı bakım yağlarıyla yaptığınız maskelerle güçlendirebilir, kaybettiği nemi geri kazandırabilir ve uzamasını hızlandırabilirsiniz. Bunun için saç uzamasını hızlandıran yağlardan olan zeytinyağı, hindistan cevizi yağı, ısırgan otu yağı, tatlı badem yağı, avakado yağı ve keten tohumu yağından oluşan maskeleri uygulayabilirsiniz.
Saçların Hızlı Uzaması İçin Düzenli ve Dengeli Beslenin
Hızlı saç uzatma yollarından belki de en etkilisi düzenli ve dengeli beslenmedir. İnsan metabolizmasının düzenli bir şekilde çalışabilmesi için çeşitli besin maddelerinden alınan vitaminler, mineraller, proteinler ve yağlar bulunur.
Özellikle saçın uzama hızını etkileyen C vitamini, riboflavin ve biotin gibi B vitaminleri alınmalıdır. C vitamini eksikliğinde cansız ve donuk saç yapısı ortaya çıkacaktır. Vitaminlerin işlenmesini sağlayan A, D, E ve K vitaminlerinin alınması da son derece önemlidir. Vücudun sağlıklı çalışması için doymamış yağ asitlerinin ve omega yağ asidi içeren yağların olduğu besinler tüketilmelidir.
Ayrıca folik asit, saçın yapı taşı olan keratin maddesinin oluşmasını sağlar, bu nedenle folik asitten zengin besinler alınmalıdır.
Doğal beta karoten olan havuç, çiğ olarak tüketilebilir, taze sıkılmış suyunu içebilir ya da saçlarınıza havuç maskesi yapabilirsiniz. Günde en az iki litre su içmeli ve metabolizmanızın sağlıklı bir şekilde işlemesini sağlamalısınız.
Saçın hızlı uzaması için özellikle tüketmeniz gereken besinler; havuç, somon, fındık, badem ve yeşil sebzeler.
Saçınızı ısı, boya, perma ve röfle vb. uygulamalarla yıpratmayın!
Fön, düzleştirici gibi ısı uygulamaları, boya, perma ve röfle gibi kimyasal uygulamalar saçlara zarar verir, saçları kırarak koparak dökülmelere neden olur. Saçınızın uzamasını istiyorsanız ısı uygulamalarına ara verin ya da en aza indirin.
Bu saydığımız faktörlere dikkat ederek yaşam tarzı olarak benimserseniz eğer saçınız hızlı uzayacak ve çok daha sağlıklı olacaktır.
Güzelleşmek üzere...
Kullanım şekli ve dozu:
Bu kür saçınızda en az 30 dakika ile 2,3 saat arasında beklemelidir.
5 hafta boyunca, haftada 1 defa uygulamayı hiç bırakmamalısınız. 5 haftanın sonunda bu kürü 2 haftada 1 kez uygulayarak devam ettirebilirsiniz.
YORUMLAR
Bahsettiğiniz bakım işe yarayandır ancak En iyisi ilik bakımıdır. Platin uzun saçlarımı kurtaran, güçlendiren, uzamasını sağlayan iliktir. Üzerine de Aveda serisi. Saçlar şahane :)))
Tabii sır gibi saklanıyor Erdem Kramer tarafından ilikbakımı. Öde Allah öde bitmiyor
Eğer biliyorsanız ilik bakımı nasıl hazırlanır anlatır mısınız lütfen!
Teşekkürler şimdiden
Saygılar
evci0666
Yorumunuz için teşekkür ederim saygıyla kalın.
Bana ulaşmak isteyen canlar dostlar [email protected] ulaşabilirler.
Bu uygulama 2 sene önce başladı,150 kişi üzeride tatbik edildi.Herhangi bir yan etkisi olmadı. ilk 6 ayda saçlarının dökülmesi, sonra tekrar çıkmasına tanıklık ettik.Bizzat ben kendim yaptım ve uyguladım.Esas olarak kimya teknisyeniyim.ilgi ve alakalarınıza şimdiden teşekkür eder eleştiri ve önerilerinizi beklerim.
Saygıyla kalanı can dostlar.
evci0666 tarafından 5/27/2017 2:44:25 AM zamanında düzenlenmiştir.