- 841 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
BUGÜN FARKLI BİR GÜN
Çünkü gönül gözümüzü sonuna kadar açmamız gereken güzel bir aya adım atacağımız bir gün.
Bana göre yaratan milimetrik hesaplarla yarattığı, her uzvumuzun birbiri ile büyük uyum içinde çalıştığı bu mükemmel bedenlerimizi, senede bir ay dinlendirmemizi istemiş. (Bir nevi dini detoks diyebiliriz buna. " Öyle ya bazen çok hoyrat davranıyoruz ona.
Bunun yanı sıra ve çok daha önem arz eden bir başka nedeni de açlık sınırında yaşayan insanları, çevremizdeki gelir düzeyleri düşük ihtiyaç sahibi konu komşunun durumlarını daha iyi anlamamızı ve mübarek saydığımız bu güzel ay süresince kendimizi, nefsimizi terbiye ederken onları da gözardı etmememizi önermiş.
Kimimiz hasta olduğu için, ilaç kullandığı için veya bazı özel durumlardan dolayı oruç tutamaya biliriz. O zamanda yapmamız gereken oruç tutanlara saygılı olmak, umuma açık yerlerde yer içerken daha dikkatli olmak ve ihtiyaç sahiplerine dinimizin önerdiği şekilde ve imkanlar dahilinde yardımcı olmak olacaktır.
Zaten gerçek İslam dininde zorlama yoktur!
Neticede herkes kendi yaptığından sorumlu olduğuna göre ve bunun hesabını da günü geldiğinde tek başına vereceğine göre, kimseyi zorlamanın da alemi yoktur.
Son olarak Müslüman alemi için çok önem taşıyan Ramazan ayının hayırlara vesile olmasını, tuttuğunuz ve tutacak olduğunuz oruçlarınızın, yaratana yapacağınız iyi niyet çağrılarınızın, kıldığınız ve kılacağınız namazlarınızın yerini bulmasını canı gönülden dilerim.
Cümlenize saygı ve sevgilerimle,
* * *
YORUMLAR
Canım yazarım benim...Her dilegin icin amin diyorum. Herkesin birbirine saygılı oldugu bir ramazan olmasını diliyorum senin gibi.
Güzel kadın, Allaha emanetsin. Sevgilerimle.
Billur T. Phelps
Çok teşekkür ederim Aynur'cum,
İnsanlar artık "Rabbena hep bana" dan sıyrılmalı.
Sadece bizim ülkemizle sınırlı değil bu, toptan kötü günlere getirdik dünyayı.
Keşke bir azam olsa elimde ve tıklatıp sil başkan yapabilsem.
Gönül bu. Diliyor işte...
Hayırlı Ramazanlar!
Keşke insanlar 30 gün değil 365 gün bu söylediklerinizin bilincinde olsa.
Sevgilerimle
Billur T. Phelps
Bu da tam manasıyla insan olmayı bilmekten geçiyor sevgili Dilek.
Anlamı çok derin; huzura en yakın hele ki varlığımızın huşu içinde tüm o bencil devinimlerden de uzak mübarek bir zaman dilimi.
Keşke her güne yaysak bu güzel duygu silsilesini.
Rahmetin eşiğindeyiz her birimiz ve insanlığın en güzel ve yoğun kıvamı iken içsel sorgulamanın genele yayıldığı...
Sizi görmek ne güzel. Sevgili Deniz Hanıma katılıyorum.
Hoş geldiniz yeniden. Ne de iyi ettiniz.
Her şey gönlünüzce olsun İnşallah.
Hayırlı cumalar, hayırlı ramazanlar sevgili Billur Hanım.
Sevgiler...
Billur T. Phelps
Keşke hayır işlemek, hayırlara vesile olmak senede bir ayla sınırlı kalmasa.
nşallah bu güzel ve anlamlı Ramazan ayı hayır için yarışanlarla dolu olsun.
Benden de size sevgiler,
Hoş geldin Billur .Çok samimi ifade etmeliyim ki seni hep düşündüm ve merak ettim. En son yazdığın yazıdan sonra bir daha sana tesadüf edemedim. Özel mesaj yazmak da istedim ama seni incitebilirim diye vazgeçtim.
Şimdi burada seni görmek ve ne yazmış olursan ol adını okumak beni çok mutlu etti. Kendini iyi hissettiğin sürece yaz lütfen ne olursa ...
Sorsam mı bilmiyorum.... süreci..... ? İyi misin ?
Hayırlı ramazanlar.
Sevgilerimle...
Billur T. Phelps
Çok teşekkür ederim, ilgi ve alakana canım.
Herşey yolunda, hiç merak etme. Gayet iyiyim.
Kocaman bir sarılma bıraktım sana.
Sıcak, samimi, içten paylaşımınızı okudum, şükran duydum hanımefendi
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Ramazan ayınız mübarek olsun
Saygı ve selamlarımla...
Billur T. Phelps
Teşekkür ederim Levent bey,
Anlamlı bu aya, yaptıkları hayırlar ile çok daha anlam katabilir insanlar.
Hayırlı Ramazanlar,