- 496 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEZİ GÜNLÜĞÜ-1 Gün
GEZİ GÜNLÜĞÜ-1 Gün
09 Mayıs 2017 – Salı/ 11: 47
Uykusuz geçen bir günden sonra Çömlekçilerde otobüsten indim. Büşra’m beni sabırsızlıkla bekliyordu. Birbirimize sarıldık. Kolay değil uzun zaman bu anın gerçekleşmesini bekliyorduk Konuşa, konuşa meydana kadar uzanan yokuşu tırmanırken bayağı yoruldum. Hanedan isimli çay bahçesinde mola verdik. Burada Ahmet dayının yeğenini telefonla arayarak geldiğimizi haberdar ettik. Yanımıza gelerek yerleşim sorunumuzu halletti. Ve beni Meydanın yakınında olan arkadaşının oteline yerleştirdi. Ben Büşra ve yalçın tekrar Hanedan çay bahçesine dönerek çaylarımızı içtik.
09 Mayıs 2017 – Salı/ 13: 44
Hanedandan kalkarak soldaki caddeden direk aşağı indik. Karşımıza çıkan köprüyü geçip Ganita sahiline indik. Mükemmel bir güzellikte deniz yanımda yanı başımda arkadaşım Büşra ve aklı bir karış havada ben.
09Mayıs 2017- Salı / 15:50
Otel Golt’a döndük. Ben odama çıkarken Büşra da okuluna döndü.
09 Mayıs 2017-Salı / 18:00
K.T.Ü Akademisyenler Halk Konseri
Otelden çıkarak hemen sağa dönüp K.T.Ü’ye giden dolmuşların kalktığı durağa yürüdük. Dolmuşa binip okula geçtik. D
kapısında inip okulun içinden yürüyüp konserin olduğu yere geçtik. Bu sırada okulun C kapısının oradan ilerleyerek hava alanını seyrettik.
09 Mayıs 2017 Salı / 19:30 KTÜ
AKM de konser başladı yaklaşık olarak iki saat sürdü. Konserde müziğe doyduk. Salondan çıkınca meydana giden dolmuşa bindik. Meydanda ÜSTAD yemek salonunda iki Ezogelin çorbası içerek otele geldik ve oradan da dağıldık.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.