Bana biraz sen lazm
Arafta kalmak nedir bilir misin her zerrenle ona adamışken kendini çaresizliği sonuna kadar hissetmek onsuz aldığın her nefes boğaznda düğümlendiğinde içine attıgı kıvılcımın cehennem ateşine döndüğünü her saniye daha da fazla yanarak bir türlü dinmeyisine şahit olmak .. bir cesaret açtığın yada çaldığın her kapının suratına kapatılmasının verdiği o duygu Selin’i yasadın mı .. onunla ilgili kurduğun her bir hayalin bir bir olmayışına seyirci kaldın mı hayal kırıkları ile dolu bir hayatta nefes almak icin cırpndıgın oldu mu . Koca bir girdabın içinden kurtlmaya çalıştığın her saniye cıkamayısının verdiği caresizlikle birlikte kalbinin tam ortasına kirpilerin savaş actıgını göğüs kafesinin sıkıstıgını nefes denen illetin bir türlü içine derinlemesine alamayısının verdiği acıya gözyaşlarınla eşlik ettin mi gece ile gündüzü birbirine bağlayan Bir zamanda sesszligin icinde kayboluşlarına ansızın gelişen sessiz çığlıklarını duvarlar duydu mu .. tavana bakıp kurdugun her bir umudun sabaha çıkmadan Yok oldugunu hissettiğin oldu mu .. bir ses icin canına can katarak umutları birleştirdin mi .. kötü olduğun halde iyiym diyebldign her saniye rol yaptığını anlayamadgı her salise anla artık diye gözlerine bakabildin mi .. içi başka dışı başka oldugun bir ruh halini yatıstırmayı dengelemeyi yapamadıgın oldu mu .. kndi kndine konuşup bi başkasına geldiğin de sustuğun oldu mu . İçinden konuşup dışından sustuğunda icinde ki acının olstrdugu yangını hissedenin olmadıgında daha da sesszlesmedin mi .. ben seni sensiz yasamanın da Seninleyken sensiz kalmanın da ne oldugunu nasıl olduğunu öğrendim .. seni bu denli acılara rağmen seviyorum adam . Gör artık bil artık gel artık .. dayanamıyorum !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.