- 615 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSTANBUL
BİR TOPRAĞIN ÜSTÜNE BETON YIĞIP İSTANBUL DEMİŞLER DİYARINA.GÜZELDİR DİYARI DENİZİYLE SEMTİYLE 7 TEPESİYLE SANKİ FATİH’İN TAHTINDA OTURUR GİBİ KURULMUŞTUR DİYARINA.
İSTANBUL HER YÖNÜYLE İSTANBUL’DUR ASLINDA AŞIKLAR DİYARIDIR İSTANBUL SEVGİLİLER DENİZE AKŞAM YAKOMOZU GÖRMEYE İNERLER SANKİ YAKOMOZ YOKTUR O AN YAKOMOZDA SEVGİLİLERİN PARLAYAN GÖZLERİNİ GÖRÜRLER.
İSTANBUL’A İLK KEZ GÖRMEYE GİDEN KİŞİ AŞIKSA LEYLA İLE MECNUN ’U DÜŞÜNÜR ÇÜNKÜ MECNUN LEYLASINA İSTANBUL’DA AŞIK OLMUŞTUR. HER AŞIK ALLAH’IM KADERİMİ MECNUN GİBİ YAPMA DEDİĞİDE ÇOK OLMUŞTUR...
İSTANBUL AYRILIKLAR ŞEHRİDİR İSTANBUL AŞIKLAR DİYARI İSTANBUL EVLİYALAR DİYARI İSTANBUL EZANLARIN ÇAĞLAYAN YANKISI İSTANBUL HERŞEY KAYBETLİĞİN BULMUŞLUĞU BELKİDE İSTANBUL ADINA ŞİİRLER YAZDIRIP ŞARKILAR OKUTUP ROMAN YAZDIRAN ADINA ... İSTANBUL HERŞEY...
HER GÜZELİN GİZLENMİŞ SIRRI MUTLAKA VARDIR VE İSTANBUL NE KADAR GÜZEL İHTİŞAMLI HAVASIDA OLSA VARDIR ONUNDA KIENDİNE GÖRE DERDİ KİMSE SORMAZ BELKİ ONA DERDİN VARMI YOKMU?DİYE AMA TAHMİN ETMEKTE ZOR OLMASA GERKEK İNSAN DEĞİL BELKİ ŞEHİR AMA VAR ONUNDA DERDİ KİMSE DUYGULARINI DİLE GETİRMEDİ BELKİ AMA DUYGULARINI KALEME ALMAKTA ZOR DEĞİL HANİ İSTANBUL’UN...
DİLİ OLSA DEMEZMİ;EVLİYALAR,PADİŞAHLAR BENİ BANA EMANET ETTİ BEN KENDİME EMANET OLAMADIM ORMANLARIM YOK EDİLİP BETON OLDU SESİM ÇIKMADI ÇIKAMADI. MUTLULUK SANKİ HİÇMİ KALMADIMI HERGÜN KÖPRÜLERİMDE İNTİHAR GİRİŞİMLERİ VAR
CAMİİLERİMDE İMAM VAR AMA ESKİ İMAMLARIM YOK BİR NAMAZ KILDIRIP CEMAATİNİ MEKKEYE KABEYE GÖTÜRECEK KADAR İÇLİ NAMAZ KILDIRANIM YOK.FATİH SULTAN DENİZE ADAM GÜL ATTI DİYE KIZIP ADAMI DENİZE ATIP GÜLLERİNİ ÇIKARTMIŞ ŞİMDİ İSE DENİZİMDE GÜL ÇÖPÜ OLSA RAZIYIM ŞİMDİ İSE GÜL ÇÖPÜ NEKİ DENİZİM İÇLER ACISI...
İSTANBUL LAİK DEĞİLMİ?TEMİZLİĞE SAFLIĞA DİLİ OLSA BUNLARI HAYKIRMAZ MI?BİZLERE
AYOSOFYA’DA EZAN OKUNMUYOR ARTIK PADİŞAHLARIN KIYAMADIĞI AYOSOFYA’DA ALLAHUEKBER NİDASI YOK ARTIK DİLİ OLSA BUNLARI SÖYLEMEZ Mİ?
ÇOK YAŞLANDI DİNLENMEYE ÇOK İHTİYACI VAR BELKİ AMA DİNLENDİRENİ YOK BELKİ BAZI GECELER AĞLIYOR GÖREMİYORUZ GÖZYAŞLARINI AMA GÖZYAŞLARINI AKITSA GÖSTERSE BİZE DİYARINDA MİSAFİR BİLE OLAMAYIZ BELKİ...
İSTANBUL BENİM GÖZÜMDE İÇİNE KAPANIK DUYGULARINI SÖYLEYEMEYEN KIRGIN BİR ÇOCUK BEN ONUN DİYARINDA BUNU GÖRÜYORUM CANIMSIN İSTANBUL DİLİ OLSA DERMANI BEN OLURUM İSTANBUL MUHTEŞEM DİYARIM BENİM MUTLULUĞU HÜZNÜ TATTIĞIM AYRILIĞI KAVUŞMAYI ONDA BULDUĞUM DİLİ OLSA DERMANI BEN OLURUM.
BUGÜN TOPRAĞINA BİLE ZOR BASIYORUM SENİ DÜŞÜNÜYORUM ACABA KONUŞSA İSTANBUL BENİDE İSTEMEZMİYDİ DİYARINDA İNSANIZ HEPİMİZİN HATASI VAR ACABA GERÇEKTEN DİLİ OLSA ELİ KOLU OLSA BİZİ İTERMİYDİ DİYARINDAN?
HERŞEYİ İSTANBUL’DA YAŞADIM KAVUŞMAYI,HASRETİ,GURBETİ VE KAVUŞMAYI ACISIYLA TATLISIYLA YAŞADIM DİYARINDA BELKİ BENDE ÜZDÜM BİR YERDE ONU BİRİ BİZİ ÜZSE KÜSERİZ KIZARIZ BELKİ AMA İSTANBUL KİME KÜSMÜŞ HİÇ KİMSEYE YİNE KAPILARI HERKESE AÇIK NE KADAR BÜYÜK ŞEHİR OLSADA YÜREĞİYLE KALBİYLEDE BÜYÜK HEMDE GERÇEK BÜYÜK.
İŞTE SEVGİLİ İSTANBUL’UM SENİ HER YÖNÜNLE BU YÜZDEN ÇOK SEVİYORUM VE SENDEN ÇOK ÖĞRENDİĞİM BİR ÇOK ŞEY OLDU NE KADAR BİRİLERİNDEN MUTSUZDA MUTLUDA OLSAK
HAYATTA BİRİLERİNİ HEP İTTİRMEK GİBİ ŞANSIMIZ OLSA YALNIZ KALIRIZ ŞİMDİ ANLIYORUM BAZEN NE KADAR ÇOK YORULSANDA İNSANLARDAN YALNIZLIK ZOR OLUĞU İÇİN KATLANIYORSUN İYİKİ VARSIN BENDE SENİN BİR AŞIĞIN OLMAK İSTİYORUM BENİ GÖLGENDE SAKLARMISIN?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.