- 528 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
umarım
17 mayıs 2017 perşembe saat 17.44
selamlar.sevgiler.bu gün phillps kulaklığım yurtiçi kargo ile geldi ve hiç sıkıntı yaşamadım iyi çalışıyor.bu aralar yıldızların altında müziğine yakıldım oldukça iyi kargo grubu söylüyor. mezuniyet töreni geçtiğimiz salı yapıldı ben katılmadım alikerem ve muhammetde katılmamış barışta.kıta isimli hanım katılmış ve fotoları telefonuma gelmdi ve o her zamanki gibi temiz bir güzellüğe sahipti.hani şuh olmayan melkelerin güzelliği gibi erkek güdülerini uyandırmaktan ziyade huzur veren bir güzellik daha çok anlatırdım ama bura buna müsait deil.bu gün okula güttüğümde bahçede halille alikeremi gördüm konuştuk sohbet ettik eski günleri özledim onlarla sohbet eğlenceliydi.uzun zamandır böyle mutlu huzurlu olmadım diyebilirim dostlar iyi.üniverste de umarım sağlam dostlar ednebilirim.ne okyacağım bellide değil ya çalışmıyorum bu boktan durumda nasıl çalışabilirim pare pareyim çok dalgınım sınava az kaldı oldukça az.ahhh. matematik geometri ...
ben nasıl ayakta kaldım şaşırmalıyım aslında çok zorlu günlerden sonra beni neler bekliyor için de bulunduğum seneyle beraber 2 sene çok zordu beni öyle yıprattı ki eğer kendimi toparlaycaksam küllerimden doğmalıyım küllerimden daha fazlası ortada yok zaten.şu sınav gidince uzun bir yaz taili var sıkılcak patlayacak büyük ihtimalle. yaratıcı hakkında düşünclerim bundan 4 sene önce hiç ama hiç tahmin edemeyeceğim yerlere geldi buraya yazamıyorum lanet gitsin. bu noktaya gelmeme hadisler hakkında problemler ekşi sözlük islam coğrafyasının hali gibi pek çok şeyin ortak etkisiyle oldu. ama bunu taşıyacak zemin için zaman lazımdı bende bu zaman yoktu çok yanlış bir zamanda tezahür etti.sorgulamalar beni boşlukta bıraktı beni soğukta bıraktı.ama yapıcak bir şey yok . hukuk kaznma olasığım yok gibi galiba mat geo kötü türev integral yok diğerleride pek sağlam sayılmaz. ben hangi mesleği yapacağım bilmiyorum .çok hayal kuruyorum iyi yerlere geliyorum .kendimce senaryolar üretiyorum.orda oynuyorum detay çok ama buraya yaamıyorum. arabam oluyor yatırım yapıyorum iyi bir teleskobum bisikletim güneş enerjisi üreten teçhizatımla klimayı bedava ya getiriyorum evet çok saçma şizofreniye bağladım sanırım .bu gün okulun bahçesinde piknik vardı. ben din sınavını olur olmaz çıktım eve geldim başka türlü olsaydı orda takılırdım ama öyle deildi işte ne yaparsın. onu kıta isimliyi bu günde gördüm anlatamam şu koşullarda everst kadar uzak ban ama başka koşullarda başka bir mekanda karşılaşırsak neler olur kaynar yüreği onunda bilemem. umut insana güç mü veriri acı mı . ımt etmemeliyim bu çok zor her şey olsa kader bizi bir kenara toplasa. hiç meleler insana aşık olur mu olmaz olmaz . geç bu konuyu yasir geç geç. bu gün alikerem harry potter kitabını vereceğini söyledim hatırladı öyle. bu günler geçecek ve ben bunları gülümsyerek okuyacağım. umarım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.