ALDATAN NEFİS
ALDATAN NEFİS
“Gözleri fal taşı gibi etrafına bakıyordu. Zihni nefsiyle sürekli meşguldu. Aklı, fikri hep uçkurundaydı. Yaşı 22 lere dayanmış, ama hiç biriyle beraber olmamıştı.
Evlenmek için ne parası, nede rızasıyla arzulayacağı biri vardı . Toplum onu hep dürüst biri diye tanırdı. Kendiside haramdan sakınır, Yaradan’ından korkardı. Ama nihayet erkekti ,ve nefsi vardı. İşte o nefis onu durmadan kamçılıyor günler, haftaları, haftalar ayları kovalıyordu.
Yine öyle sıradan bir günde, yabancı bir yerde kendi haline dolaşıyordu. Ayakları onu Bağlar ve bahçelerin olduğu bir mevki ye çekip götürüyordu. Bağın içerisinde bir kadın arazi işleriyle uğraşıyordu. Etrafta ondan başka kimseler yoktu. Bu onun için bulunmaz bir fırsattı. Genç nefsiyle Kadına doğru yaklaştı. Aradaki mesafe 3-5 metreden ibaretti. Kadını süzmeye başladı. kendisinden biraz büyük gibiydi. Tombul orta boylu, Göğüsleri irice, kalçaları geniş, bacakları biraz çarpık saçları dağınık üstü başı düzgün değildi. Giyiniş halinden evli olduğunu tahmin etti. Biraz vaz geçer gibi olduysa da, kadının yere doğru eğik vaziyette işini görmesinden ve kendisinin fark edilmeden kadına bu kadar yaklaşmış olması genci daha da cesaretlendirdi. Nefsi iyice kabarmıştı. Artık kadındaki olumsuz yanları hiç sayıyor hatta onu bir prenses gibi görüyordu…..
Bu prensese beraber olmayı teklif edecekti. Kabul etmese de,………….
Zorla beraber olmak azim ve karalılığıyla kendini yokladı. Boğa gibi güçlü olduğunu hissetti. Bir adım daha yaklaştı ki,……
Prenses farkına vardı. Prenses başını kaldırdı. Terlemiş ve yorgunluğunun yanında, endişeli bir bakışla , buyur kardeş aç, mısın? Genç içinden yoo, aç değilim, Susuz musun? Yoo, susuzda değilim.… Yabancıya benziyorsun yolunu mu kaybettin? Yoo………….
Hiç ummadığı sorularla karşılaşmıştı. Az önceki,nefsiyle kabaran ve azgın boğaları andıran genç, artık bir şoktaydı.. Kabaran nefsi bir balon gibi sönmüş titremeye başlamıştı…….
Hatanın eşiğindeki genç, ben kendi nefsim için ona neler yapacaktım.. . Oysa o bana nasıl yardımcı olmayı düşünüyor……..diye düşünmeye başlamıştı……
Prensesin sorduğu sorulara yanıt bulamayan ve kekemeli bir şekilde Aman !Allah’ım..... ancak af edersiniz sözcüklerini zorlukla çıkara bilen genç ani bir kararla geriye döndü.
Nefsine hakim olmaya başlayan genç, artık kendine gelmeye başlamıştı..
Hızlı adımlarla oradan uzaklaşıp Allah’tan kendisini af etmesi için tövbe etti."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.