- 487 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşkın kabukları 4
Bılal yanlış anlamlandirmalara gebe bir Elif tır n bılal askerligi yaklaşmış üstündeki güçlere esir bir muarifat okulundan geçmektedir üstündeki güçlerin sistem carkini değiştirmeye megilli bir atmosfer kelebegidir düşünen üreten hareketlilik bazında çok yetenekli ve pratik Zekası çok gelişmiş bir insandir.
Bir gün bılal in ziyaretcisi gelir mazlum adında. Konuşurken kendini tembellestiren ortamın seyrini degistirmis bir vaziyette bir kıyafetle kendini doğuran bilale hava atmaya çalışan askerlik kiyafetiyle bılal in hiçbir takıntısı yoktur mazlum kadınlara büyük bir ilgisi vardır bilal askerliğin ufkunda siradanlaşan bir duyguyla kadını çok basit ve değersiz bir gözlükte algılar.daha büyük temelde askerliğin sistemini değiştiren tada bir frekansı sahiPtır.
Kadınların olmayışı büyük bir meseledir onun için. Temelde kadınların sirayet edecek olan hiyerarşik kuvvetlılık üstüne toplanmıştır. Ekmeklik bir toplumda yetişmesi ve parasız bir vaziyette sabun kurusuyla yetiştirilen ve öbür dünyanın cehennemi olacak bir durusla ...
Aşk iki beyin damarlarının açlıktan cikti biir zuheyladir
Corbasın icilmisliginde kaybolmak biraz
Toplum nezdinde ne asosyalllesmis bozukluk nede sosyalleşme bozuklugudur
Baharın acilmisliginda bir bekleyiş çiçekleri gülleri
Su !bir garip avciya
Esved bir kilim üstünde
Ve Elif miktarında sevgi
Toplanmış kemiklerinde
Olmeden once ölmek
Ve bir veriyi ayakarından sevmek
Hurmetle husuyla
Nurlu bir aybike
Ve nazli bir rehavet
Türkü tadinda bir şiir
Osman Elif’in carmihinda gezinen bir sehiredir
Bu şehir hayifLanmis bar ı sıratların yuvasi
Lelbbe değen bir buse
Aşk yokluktan varolmak
Gezgin imgeler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.