- 860 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
sevgili kuşlar
sevgili Cemile hocamiz üç ayrı gün için günlük yazmamızı istedi. Birinci günün günlüğünü yazmak istedim. Kalemi elime aldım ama yazamadım. Oysa sabahın erken saatlerinde yaşadığım o mutlu anı yaza. lirdim :))) de-mi...
Yatağımın yanındaki pencereden gelen sesle irkildim. Perdeyi açtığımda yedi on kadar kuşlar gagaları ile cama vurduklarını gördüm kuşlara baktığımda benden birşey istediklerini farkettim farketmemle birlikte yataktan fırlayıp mutfaktaki ekmekten büyük parça kopardım. Suyla ıslatıp pencere kenarına koydum. Kuşlar ekmeği görünce sevinçten çik cik cik öterek dans eder gibi uçuşup çoştular. Kuşlar ekmekten parçalar koparıp yedikten sonra bana bakarak teşekkür eder gibiydiler.
O an-ki mutluluğumu hic bir şeyle değişmezdim ve bir günün günlüğünü yazmış oldum. Sevgili kuşlar sayesinde...-------------tülay cemali. 23-12-2016
YORUMLAR
Cik lemeyene ekmek yok demek ki :) Bazen o kadar anlatılacak şey olur. İnsan alır kalemi eline düşünür düşünür sonra bırakır .Bazen de yazmak geçmez içinden bir başlar kalem elinde coşar da coşar.Durdurana aşk olsun.
Bir parça bayat ekmek insanı mutlu etmeye yetiyor bazen.Hep mutlu olun, mutlu kalın. Kaleminizden ve yüreğinizden mutluluklar eksik olmasın.Selam ve saygılar...
hayat neki
Güzel ve hayırla dolu bir günlük.Kuş,barışın,iyiliğin,saflığın (temizliğin) sembolü diye bilirim.Eline,kalemine ve yüreğine sağlık şairem.Selam ve saygılarımla.