- 787 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kartal günlüğümden 000 81
Parçalı bulutlu bir İstanbul sabahından herkese günaydın , nasılsınız diye sormadan ben İstanbul gibi oldum nedense havasından suyundan mı bilmem de , nane limonum her halimle ruh ve beden olarak . oysaki Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi deyip dikkat ederken kendime ..Üç gündür katır tepmiş döndüm ..Bu neyin hastalığı anlamadım yafuuu gitti deniz kenarında lodoslama otururken ateşten saçma rüyalar görüyorum en son Zeki Müren ile düet yapıyordum sahnede ,cilalı İbo’da "ah yavyummm "diyordu .Sadri baba turist Ömer olarak alkışlıyor, güdük Necmi ve İnek Şaban sahne arkasında sigara içiyordu kel Mahmut sürekli bana onların yerini soruyor Hafize ana zil çalıyor, Ayşen guruda oturmuş domates yiyordu ,bitti mi sandınız yok ..Seyirciler hep bir ağızdan gençliğe hitabeyi okuyor marşlarla sahnede şarkıyı kesiyorlardı şimdi tabiri ne bilmem ama ateşim 39 olunca daha çokkkk görürüm ben bu rüyalarda Arkadaşlarım vefasız çıktı!!!!!!!!!!
Bu hayatta hep kazık yedim, dolandırıldım. Boşa gecen bir ömür, emeklerimin karşılığını alamadım. Neden bunlar hep benim başıma geliyor. Egolarım tavan yaptı savunmam devreye girecek şimdi, Yanlarına kar mı kalacak, bu yapıkları
Ben ince fikirli insanım rüyaların tersi çıkar diye düşünürdüm. Biri beni, benim onu düşündüğüm kadar düşünmüyorsa kırılırım merak ederim ben sevdiğimi çünkü sevgi dilde olunca merak etmeyen insanlardan nefret ediyorum. Değiştim artık çünkü mecbur bıraktılar. Eskiden kolay sever zor vazgeçerdim. Şimdi ise zor sevip hatasını gördüğüm an kolay vazgeçiyorum. Çünkü öğrendim insanlarında ağaçlar gibi olduğunu, aynı ağacın altında farklı meyve düşmesini beklemiyorum artık. Defalarca kez güvenmiyorum aynı insana, yarım bıraktığını tamamlamıyorum. Kıyısını görmediğim denizde yüzüyorum artık. Mutlu olmak için birinin bana umut olmasını beklemiyorum. Çünkü umudu yanlış insana teslim etmek, yanlış hayatta doğru kalmak demek özetle acılarımla yalnız kalmak dişin da Gönlü güzel insanlar her yeri güzelleştirir ve insanlar yaşadığı yere göre değil, taşıdığı yüreğe göre yaşar çünkü:Mutluluk FİYATI Olanlarla değil, DEĞERİ Olanlarla yaşanırmış öğrendim şimdilerde içim cehennem dışım cennet demek galiba.. ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.