- 1032 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kızılderililere Özgürlük
Özgürlükler ülkesi film kandırmacılığının sloganlarındandır... Dünyanın gelmiş geçmiş en büyük soykırım politikalarının sistamatik bir şekilde yürütüldüğü ve bundan filmlerde gururla bahsedildiği yalanlar ülkesi...
Bu ülkenin politikaları dünyayı kendisi gibi görmeyen herkesi kendi gibi görünceye kadar tecavüzden işkenceye ve nihayetinde soykırıma kadar her türlü insanlık dışı faaliyeti uygular bunun adına da özgürlük der... İster kızılderili olsun, ister Afrikalı, ister Çinli olsun, ister Arap batılı değilse eşit ve özgür değildir... Kendine batılı dese dahi değildir... Çünkü batılıların tecavüz etme, adam öldürme, yağmalama, gaspetme, alıkoyma, işkence etme, sakat bırakma soykırım yapma, sömürme özgürlükleri vardır...
Bu özgürlükler in kullanımı kendilerinden olmayan her millet üzerinde sınırsız bir şekilde kullanılabilir... Çin den hindistana, balkanlardan kafkaslara, Arap Yarımadası’ndan, Afrika’ya hatta Güney Amerika ya yüzyıllardır kullanılmaktadır... Her hangi bir tröst ün yardım fonu bütün bir Afrika’nın ekonomisinden büyüktür... Peki bu tröst bu yardım fon’ u nu ne için kullanır Afrika’da açlık ve susuzluktan ölen insanlar dururken.? "kanlı Elmas" sadece filmin bütçesi onbinlerce insanı açlık ve susuzluktan kurtarabilirdi...
Bu kanlı ticareti yönetenler insanları derilerinin rengine göre ayırıp yaşamları üzerinde kölelik ve ölüm arasında başka seçeneğe yer bırakmazlar...
Özgürlük bizim karekterimizdir ve Acem in Arap a, beyaz ın siyah a üstün olmadığı düsturunu veren bir dinin mensuplarıyız... Hakikati dünyaya haykırmalıyız... Ne mutlu Türküm diyene....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.