- 920 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
7 GÜN 7 GECE ŞEBİNKALE ŞİİR ŞENLİKLERİ.. / 2017
* BİR BAHAR ŞEBİNKARAHİSAR ŞİİR AKŞAMLARI ( Yolların Türküsü ve sayfalarda paylaşılan yüzlerce Dost Şiirleri ile )
* ŞEBİNKALE’DE FOTOĞRAFLARLA GÜN BATIMI ..
* OKUYAR ŞİİR SOHBETLERİ ( Gurbet ve Hasret Türküsü dahil yüzlerce şiir video müzik beste yorum ile )
* TÜRKİYE SEVDASI İLE İRTİBATLI ŞİİRLERİN RADYO ŞİİR PROĞRAMLARINDAN PAYLAŞILMASI Uygulamaları ve
* ATATÜRK EVİ ve MÜZESİNDE Çay Molası M.Sadık Medin imzalı ’’ ÇAYNAME ’’ ile Devam Ediyor..
7 GÜN 7 GECE ŞEBİNKALE ŞİİR ŞENLİKLERİ 14 MAYIS 2017 TARİHİ İTİBARİYLE ŞİİR ŞENLİKLERİNİN ŞÖHRETLER ŞEHRİ ŞEBİNKARAHİSAR’DA BAŞLADI..
*
İSTANBUL YENİKAPI ERGENEKON MEYDANI TÜRK DÜNYASI DEVLETLERİ MUHTEŞEMLİĞİ BULUŞMASI SARIYER KÜLTÜR SANAT ETKİNLİKLERİ İLE SARIYER ŞİİR AKŞAMLARI KARTAL ŞİİR GÜNLERİ TRAKYA ŞİİR SOHBETLERİ İÇİNDEN AKIP GELEN COŞKULAR ŞİİR OLAN HER YERDE ŞİİR PROĞRAMLARI YAPILAN RADYOLARDA GÜZEL SANATLAR ÖNCÜLERİ ile HAYRANLARIN TAKİBİNE ODAKLANDI..Şafaknur Şiiri ve Videosu
’’ ŞEBİNGÜLÜ ile GÜNAYDIN GÜLÜM’’ VİDEOSU..Hikmet Okuyar Şiiri ŞEBİNKARAHİSAR TÜRKÜSÜ’nün Ayşegül Karagöz Aşkım VİDEOSU. Leylican Leyla Yıldırım Şiiri ve Videosu ŞEBİNKARAHİSAR GÜZELLEMESİ ile ŞEBİNGÜLÜM DESTEGÜL.. HÜLYAAAM ŞEBİNGÜLÜ ŞİİRLERİ ile AÇILDI.
Ahmet Sargın, Aydın Kılıçaslan, Aynur Avcı, Aynur Masalcı, Cihan Turan, Durali Doğan, Erdoğan Bektaş, Fatma Onur, Fatma Özger Bilgiç, Firdevs Büyükateş, Hayati Yazıcı, Mustafa Bilir Ozan Obalı, Meral Can Uludağ, Mustafa Yazıcı, Mustafa Durmuş, Nedim Uçar, Nilgün Seçen, Seher Kargı, Sadık Medin, Tarık Torun, Harika Ufuk, Xalide İlyasgızı, Sadi Teltik, Sultan Kurbani, Valide Veliyeva, Vatansever Zeynep Özügenç, Yıdız Toksöz, Zehra Demirtaş, Zübeyde Gökbulut, İbrahim Açılan, Canan Melis Bayraktar, Şebingülü Şiringül, Raya Bayramova, Naibe Yusublu, Nedime Ekinci, Nevin Kılıç, Nezihe Inan, Nilüfer Bilgin, Nilgün Kurt, Nilüfer Sarp, Sabire Onuk, Ela Duman Gözlüm, Döndü Şinel, Funda Sağlam, Gül Akyar, Hasan Coşkun, Menzure Duru, Sündüs Arslan Akça, Nazlı Hacılı, Osman Serdengeçti, Ömriye Karataş, Radife Şen Kayaoğlu, Semanur Dilek, Semiray Sezgin, Semra Güvenç, Sevda kerimli, Şafaknur Yalçın, Şaheste Günday, Hülya Kaya Şair, Menekşe Gülay, Meral Can Uludağ, Mustafa Yazıcı, Mustafa Durmuş, M.Sadık Medin, Nedim Uçar, Nilgün Seçen, Öngün Yıldırım, Tarık Torun, Harika Ufuk, Xalide İlyasgızı, Sadi Teltik, Vatansever Zeynep Özügenç, Yıdız Toksöz, Zehra Zehra Demirtaş, Zübeyde Gökbulut, İbrahim Açılan, Canan Melis Bayraktar, Şebingülü Şiringül, Raya Bayramova, Naibe Yusublu, Nevin Kılıç, Orhan Çukurtaş, Öngün Yıldırım, Sabire Onuk, Ela Duman Gözlüm, Döndü Şinel, Funda Sağlam, Gül Akyar, Hasan Coşkun, Solmaz Şirvanlı, Kadir Kaya, Nihat Malkoç, Nihal Topsakal, Osman Tekerci, Ozan Zeki, Ömriye Karataş, Rasim Çatal, Recebiye Çataksezer, Sabri Bayraktar, Semra Güvenç, Sevil Misirlioğlu, Sururi Önal, Ülker Eroğlu, Ünal Yildırım, Zeliha Demirci, Şengül Yıldırım, Rabia Barış, Aşık Nurşah, Kenan Çarboğa, Ozan Zeki, Senem Bozyigit, Sibel Orcan, Müzeyyen Keskin, Zeynep Naxcivanlı, paylasımları da yer aldı..Yayınlar ve tavsiyeler arasında..
............
HİKMET OKUYAR ÖDÜLLÜ ŞİİR YARIŞMALARI SONUNDA TÜRKİYE GENELİNDE GELENEKSEL OLARAK TERTİPLENEN
HİKMET OKUYAR ÖDÜLLÜ ŞİİR YARIŞMALARI SONUNDA BAYBURTLU TORUN ŞAİR TARIK TORUN TARAFINDAN KAZANILAN HİKMET OKUYAR TÜRKİYE BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ LİSTESİ :
..........
01 ) ÇORUM RÜZGARI-2010
02 ) BAYBURT TAŞINA KURBAN-2011
03 ) ANKARA’NIN HAVASI-2012/
04 ) SARAYYOLU AKSARAY-2012
05 ) DEMİR KALPLİ KARABÜK-2013
06 ) MUHTEŞEM BALIKESİR-2014
07 ) BİR AKDENİZ GÜNEŞİ ANTALYA-2015
08 ) SİNOP SAHİLLERİNDE-2016
2010 YILINDAN BU YANA ARALIKSIZ ÜST ÜSTE 8 DEFA BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ ALDIM SANIRIM BUDA FARKLI BİR REKOR.... Tarık TORUN Bayburtlu AKADEMİSYEN TORUN ŞAİR
....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.