- 429 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
# GİDERKEN KAHRETMELİSİN #
# GİDERKEN KAHRETMELİSİN #
____________________________
Sırf haklı olduğun için son kez gözlerinin içine bakabilmelisin sana haksızlık yapaların. Bakarken baktığın o kör olasıca gözlerin içine; göz göre göre sana reva gördükleri ihanetin bütün cezasını gözbebeklerinle vermelisin..!
Tek bir cümle kurmadan, yorgun sesini duyurmadan ve bütün içinde birikmiş olanları bir bakışın içine tıka basa doldurarak; gözlerinin içine içine bakmalı ve o bir bakışınla bütün yaşamı boyunca yenik düştükleri o iğrenç nefislerinin karşısında onları ilk ve son kez utandırmalısın.!
Sen son bir damla düşürürken yorgun kirpiklerinden yanağına,onların ciğerini kor alevlere mecbur etmeli ve gözyaşlarına aldırış etmeden o ecelden farkı olmayan bakışınla döktükleri gözyaşlarına aldırış etmeden sırtını dönmeli ve ardına bakmadan onları en yüceye havale ettiğini resmederek, başı dik kendi yoluna yürümelisin..!
Bir ömür tırnaklarınla elde ettiklerini yitirmene sebep olanlara sırtını dönmeli ve içten bir tebessümle el ele tutuşturmalısın şimdi gözbebeklerini.
Düşmene sebep o riyakar dillerin,
kendine küstüğünü düşünen o yüreksizlerin,
çıkar için eşiğinde eşelenenlerin;
son kez gözbebeklerinin içine bakmalı ve o son bakışın sonrası tek kelime etmeden, bütün geçmişine sırtını dönmelisin.
Bir daha geri dönmeden; başın dik, yumrukların sıkılı ve umutların üst üste tıkılı....bu defa kendin için derin bir nefesi içine çekip, kederi bırakmalı ve kaderine inanarak yürümelisin...
Gidişinle kahretmeli ve giderken, gerçekte senin olmayanları gerçek sahiplerinin göğüslerini delercesine gözlerinin içine bakarak gözbebeklerinle vermelisin.!
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.