- 714 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yardım et
12 mayıs 2017 cuma 20 20
ğğğğ.içim yanıyor ağladıkça ağlıyasım geliyor. ne çok dertim ne çok acım var.daha kötüsü olabilir tabi ama bırakın da biraz döküneyim.dertlerimi anlatacak kadar yakın kimsem yok gibi hissediyorum içimde biriktikçe birikiyor buraya da yazamıyorum belki ima edebiliyorum.yanıyorum allahım yanıyorum. camdan aşşağı atlamayı bile düşündüm ama korktum ve bunu aklımdan çıkardım yaşamalıyım önime mutlaka iyi günler olucaktırç umut ediyorum umut hala hayattataysam yaşıyorsam onun etkisiyledir.az önce 10 dk olmadı annem çağırdı orya yönelirken çok kilo aldığımı herşeyi yediğimi söylüyordu haklıydıda yemek insana mutluluk hormonu salgılatıyo ne kadar bilimsel bilemem ama bende işe yaradığı kanaatindeyim bazen oldukça tok olmama rağme yiyorum. güttüğümde babama mesaj gelmiş okuldan. mezuniyet töreni hakkında gütmeyeceğimi gitmeyen arkadaşlarımın olduğunu söyledim ama baya bi telaş etmiştim durumumdan haberdar olmalarını istemiyordum buraya durumumu yazmayacağım okul meselesi diyebiliriz. sonra abim yıllığı sordu bende onuda istemiyorum dedim.başladı gerizekalı konuşmaya zaten sıkkınım onun öncesinde sabah annem neden ders çalışmıyosun babana söylüyeceğim falan dedi.televizyon meselesi yüzünden hırgür oldu o kadarda önemli birşey değildi de doğrusu yazmaya değer bulmuyorum bana baya bi bağırdı ders çalışamamam nedeniyle evet ders çalışamamam istiyorum gayret ediyorum olmuyor anlatama pc nin başına ders videosu izlemek iin oturuyorum izleyemiyorum bir faydası omuyo gibi hissediyorum boşuna kürek çekiormuş gibi. annem kızınca bi tabak ayran çorbası içip banyoya girdim önce soğuk su da tiredim sonra sıcakta bir az rahatladım . oturdum pc başına analitik geometi de çember felan dinlemeye çalışıyorum evet çalışıyorum.içim sıkıldı tok olmama rağmen dolaptaki balık krakerleri yemeye başladım o ara babam geldi sonrası bahsettiğim gibi.büyük bir kararma yaşadım mezuniyetten ve yıllıktan onlara bahsetmiyecektim salak okul yönetimi mesaj atmış onlarında feleğinde ben. odama geldim biraz ağladım çok da değil ama daha fazka da ağlamak isterdim. rahatlıyor insan ama busefer pekte rahatlıyamadım. bu ara çok fazla kilo aldım 82 kilo felanım. içim paramparça ders çalışamıyorum ben derslerin ta a... payitahtizliyor bense kendi dramıı izliyorum.nolucak bu halim bilmiyorum yardımet rab.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.