- 579 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GİDİYORUM...
Herşeyden ve herkesten uzak biryere gidiyorum...Beni düşünüyor gibi yapıp, ama benim karşı geleceğim tekliflerle bana gelenler, sanki sorun çıkaran benmişim gibi yapıp, bunca zaman kendimi suçlu hissetmeme neden olanlar, bırakın artık oyun oynamayı, kendi hariç hep birilerini düşünen ve onlara göre karar verip yaşayan, ben olmayacağım...
Artık kendine göre, kendince kararlar alan ve kendini düşünen insanlardan çok uzaklara gideceğim...
Yoruldum herkesin değişmesini beklemekten, hep mazeretler üretilmesinden, emeklerimin boşa gitmesinden ve boşa geçen yıllarımdan, herşeyden yoruldum...Artık pes diyor ve şimdi,tavan yapmış egolarınızla, bensiz bir hayatı size hediye ediyorum...
Beni kaybettiniz... Kırılan gurumu, onurumu, aldığım yaraları, kaybettiğim yılları, biliyorum, geri kazanamayacağım...
Yine de, yıllardır karşılıksız verdiğim çabayı ve emeği biırakıp, herşeyi Allah´a havale ederek gidiyorum...Ben yokum ya artık, bir sorununuz daha yok olacak, sevinin...Sanmayın ki bensiz çok mutlu olacaksınız...Nereye gidersem gideyim, sevdiklerimden uzakta, bana yapılan haksızlıkları unutmayıp, yüreğimde o acıyı nasıl taşıyacaksam, eğer sizde de biraz vicdan varsa, aynı sızıyı taşıyacaksınız...
Hoşça ve esen kalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.