İtibar Etmeyiniz !!!
Değerli arkadaşlarım, daha evvelde bir kaç kez olduğu gibi bugün de farklı bir ses kaydı mesajı gelmiştir.
Bu zihniyetin sahipleri insanların milli ve manevi değerleri olan zaafılarından faydalanmak akılları ölçmek kamuoyu oluşturmaktır.
İslam hükmünde böyle bir emir ve tebliğ yoktur, bu doğrudan doğruya müslümanların yasası olan İslam dini ve değerleri üzerinden inanmış iman etmiş müslümanlara zarar vermek isteyen evrensel mihrakların dayatmasıdır.
Bu tür mesajların içeriği, salavat-ı şerif zinciri. Bu salavatı yirmi kişiye gönder, yarın seni çok güzel sürprizler bekliyor, göndermez isen şayet senin başına bin bir türlü belalar, kazalar, ölümler gelebilir gibi korkularla süsleyerek halkın aklını fikrini test etmekteler, bu tür mesajların hükmü yoktur.
Tabi bizim gibi bazı inanmış iman etmiş yarım akıllı çeyrek bilgili bir müslüman olarak derhal harekete geçip aklımıza gelen yirmi kişiyi belirleyip hemen servis ediyor ve oyun sahnelerinde figüranlık da yerimizi almış oluyoruz.
Bu tür video ses kayıtları ve metin üzerinde hazırlanmış içine çeken değerlerle halkı kendi dairesinde toplamaya çalışanların dessehane bir oyunudur, bu oyuna gelmeyelim gelenleri de lütfen uyaralım.
Diyanet işleri de bu duruma neden sessiz kalıyor burasıda ayrı bir dram doğrusu. Tüm kardeşlerimin cumasını hayırlara vesile etmesini yüce Allah’tan niyaz ediyor saygı ve muhabbetle en emine emanet ediyorum .
Nuh Comba
İtibar Etmeyiniz !!! Yazısına Yorum Yap
"İtibar Etmeyiniz !!!" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
13 Mayıs 2017 Cumartesi 02:10:56
Asla dikkate almıyorum bu tarz mesajları.
Galiba hocanın gölü mayalaması gibi "Ya tutarsa" deyip uygulayanlara şahit oldum :)))
Selamlar saygılar değerli kalem
Nuh Comba
@nuhcomba
Kıymetli yorum ve sayfa ziyaretinize teşekkür ediyorum
13 Mayıs 2017 Cumartesi 01:58:25
boyle bilirkisi gibi yazmissiniz ama arada ufak bir notunuz var "iman etmis yarim akilli çeyrek bilgili biri olarak" diye..
bu satirdan sonra sorarim, ya dogruysa ?
Nuh Comba
@nuhcomba
üstad yorum için teşekkürler mecazdan anlamayan nasıl edebiyatçı olur bende bunu anlamadım , orada kast ettiğim sizin gibi uyumsuzlardır.
Nuh Comba
@nuhcomba
rahatsız oluş sebebiniz nedir usta. şu mübarek günü ağzını şeyinize karışmış hiç yakışıyormu. burada yalan dolan islama mhalif bir durum varsa onu yaz tekrar düzenleyelim. böyle tombalacı sözleriyle yorum olmaz.
olursada derim ki beni tanyan biri sahte bir hesapla bana olan kinini buradan kusuyor. sizin bu yaptığınız ayıptır
olursada derim ki beni tanyan biri sahte bir hesapla bana olan kinini buradan kusuyor. sizin bu yaptığınız ayıptır
Nuh Comba
@nuhcomba
Kıymetli yorum ve sayfa ziyaretinize teşekkür ediyorum
12 Mayıs 2017 Cuma 15:39:36
Duyarlı ve iman dolu yüreğini ders veren fikirlerini yürekten kutluyorum Allaha emanet ol.
Nuh Comba
@nuhcomba
Eyvallah toprağım ...
Kıymetli yorum ve sayfa ziyaretinize teşekkür ediyorum