- 441 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşkın kabukları 3
Elif bütün erkeklerle içli dişli olmayı sever bu onun kimseyle ciddi bir ilişkisinin olmadığının gostergesidir. İkiliyi oynamakta huzur bulan bir kadın figurudur çocuk kalan yanıyla terbiyesinde muhafaza etmektedir.bir şiir miktarında sever hayatı. Osman Elif’in bu yönünü çok sever ve tevfikin karışmasına izin vermez aslında osman aşık değildir tevfikin bağlanmasını engellemek için namus bekçiliği yapar.kendini belli ederken hiç Aklanmasının bir gün ışığıyla rakip arama avına çıkar. Rekabeti seveni sevdiğini bile unutur.dostum gözüyle bakılan rekabette mükafat ve muarifat vardır.
Kavramların insanı anlatırken yanlış okonması insanı çukura iter.okuyan okunanin himmet zilyetligini elinden alır.
Osman hayatı ölümden ayırmasın iyi bilen bir insandir.sevdiklerine kuşkusuz bağlı ve hayatını sevdiklerine bağlayan bir gençtir. İslami Elif in zit goruslulugunden alir.soyutlarken gözler kendini .
Bılal diline dolanan bir Küfür dur osman in kendini seyredalarken hiç akıllanmaz duruşu kendine zarar verir
Sevgi ici bos bir kuruntudur icini doldururken ask ve tevbe sana vesile kilan herseyi huzuruna serer.
Tevfik Elif’in içinde beslediği Maşukiye asiktır aslında kimi zaman bir güldür güle diken değişmeden seven.
Özünü arayarak çirkin sevleri vesile kılan bir durustür.
Edep kendini serBest bırakmamak tır.
Ve ask kendini arayan bir lahza
Aşkın özü sevgidir sevgiyi tadan ozgÜrdür kendi halinden kopma.
Osmanla aynı ortama gelmekten çekinir ve önünün kesildiğini dusunur tevfik
Aşkı kullanan osman hükmetme yetkisini eline alır
Aşk Gonlu yaşlı bir bademdir kuruduktan sonra tadı guzellesir.
Aşk dört kişiliktir.
Tadı kurumaden önce uykudaki Maşukiye askına
Rekabettekı kişilerin ıslak Gonlu tesir altına almaları kolaydır.
Osman tevfikin çamurLanmis Gonlu dur.
.
.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.