- 552 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ben gider içim şişer
8 mayıs 2017 saaat 19.55 pazartesi
ahhh.ben.bugün saat 7 gibi uyandım otogara gidip erzurumdan gelen koliyi almaya gittim oldukça ağır bu koliyi almak için otogarda bir saat den fazla bekledim gelirkende abimsiz tek başıma geldim bu da pek sık yaptığım bir şey değildr.yaptım yapmasına ama galiba bileğimi burktum. kolide yağ vardı.geldim ve hiç ders çalışamadım kirliydim adapte olamadım.içim oldukça karanlık abim bu gün oruç tuttu.dün serkan nikah kıydılar ben gitmedim dershanem de vardı zaten dershaneden bir saat erken çıktım kütüphanede ders çalıştım yok yazmışlar babama mesaj geldi sordu üstüme gelmedi anacak sinirlendim oldukça.kiraz teyzeye yazma lazımmış onu teslim etmiştim bu dün gerçekleşti. bir süredir okula gitmiyorum içim şuan çok çok çko karanlık.tarifi zor dün geç saatte limonta adlı bir film izledim ali atay yönetmenliğinde çekilmiş namı değer mecnun. film oldukça iyiydi ilerde bir daha izleyebilirim.76.000 kişi mi ne izlemiş ama film kalitrliydi. yakın zamanda loft daire adlı bir film izledik o da oldukça iyiydi ders çalışamıyoruum ağlıyacağım sanırım hiç iyi sayılmam.cuma günü dernekte serkanın kınası mı ne vardı müzik zanır zangır ortam pek hoşumuza gitmedi abimle parka gittik. burak mal mal laf etti. gelin ortam var nasıl insansınız diye.bide bunu anasına söylemiş. o da anama. sinirlendim oldukça küfür de ettim içimden eğer yanımda konusu açılırsa ona bişeyler diyeceğim ama bu benim kimseye sinirlenme kinlenme kızmamam isteğime ters .napıcam bilmiyorum belkide fazla sert olmadan onu uyrabilirim.cumartesi erzurumdan babamın teyzeoğlu cengiz geldi kendisini ilk defea gördüm. hayvancılıkla uğraşıyormuş 30 kadar büyük başı varmış.o gün bizde kaldı.banda yiğrnim diye seslendi hep. o akşam beyler amcam muhammet abi de geldi. şimdi akşam okunmak üzere abim orucunu açıcak bende onunla bilşeyler yiyeceğim.bu gün pudingte yaptım. matçi sözlüden 70 vermiş sövdüm kendisine hak ediyo dürttüğüm kendisi su verilmiş çelik gibi bi kitaptan bahsettiki lenin felan var kitapta anlarsın ya hani öyle biri olabilir tabi saygı duyarım ama sözlümden ne istedin. zaten sınav 23 mk karısı.neyse şimdi ezan okunacak ben gider.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.