- 1397 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
OSMANİYE
OŞYD: OSMANİYE ŞAIRLER YAZARLAR DERNEĞİNE TEŞEKKÜRLER
.
Osmaniye şairler yazarlar derneğinin 20.si Düzenlenen geleneksel emek ekmek şiir yarışması için 28 nisan 2017 günü saat 17.30 da yapılan şiir yarışması içim osmaniyedeydim osmaniyede degerli şair dostlarımı yakından görmek hem de yarışmacı olarak katılmak benim için en büyük mutluluktu.
Siirtten osmaniye’ye gitmek için 27 nisan da akşam saat 18:00 de osnaniye ye hareket ettim
Günler öncesinde sayın mustafa bardak bey oşyad dernek başkanımıza osmaniye’ye geleceğimi bildirmiştir ve ahmet ipek bey üstadım da biliyordu yarışmaya kalip osmaniyede olacağından haberdardı yola koyulduktan sonra ahmet ipek bey ustadımı aradim ve yolda olduğumu belirtim. Ve bana dediki Saat kaçta osmaniyede olursun bir öğren galip seni otoğardan alacam dedi ve otobüsün muavinine saat kaçta osmaniyede oluruz dedim gece saat (3.5) Üçbuçukta dedi osmaniye,ye varincan facebookta baktim ki Ahmet Ipek beyin açık olduğunu gördüm mesaj çektim Üstadım osmaniyedeyim dedim ve dış kapıya gel servet ben seni bekliyorum zaten ve dış kapıya yöneldim iki üç adım atmadan bir ses servet hoş geldiniz gardaş başımı kaldırınca Ahmet Ipek beyin gördüm ve üstadim neden rahatsiz oldunuz gecenin bu saatine kadar beklediniz dedim bir otele giderdim dedim yok gardaş biz dostuz kardaşiz seni bize götüreceğim okadar mahcup oldum ki anlatamam utandım kendimce böyle degerli bir insan gecenin 3.5 kadar bir dostunu bekliyordu Siirtten osmaniye’ye gidecek bir şair arkadaşını bekliyordu beni bekliyordu yani o gecenin sabaha karsi vardığım osmaniye de ahmet ipek abim üstadim büyük bir insanlık örneğini gösterek yakından ilgilenmesi beni duygulandırıyordu.
Böyle iyi yürekli bir insanı tanidigim için kendimle gurur duyoyordum ve sabah saat 7.30 da uyandım ve elimi yüzümü yikamam için lavaboya giderken ahmet abi kapıyı açtı odasından çıkıyordu servetćim günaydın uyuyabildin mi rahat ettin mi gardaş demesi böyle insanlar kalmış mı dünyada içimden diyordum kendi kendime kısa bir aradan sonra yengem ahmet beyin eşi nasılsınız hoş geldiniz neden çocukları da getirmedim bizde kalın demesi beni memnun ve mutlu ediyordu böyle güzel insanları tanimak benim için bir onurdur kahvealtimizı yaptıktan sonra efsane başkanımız degerli oşyd derneğinin başkanı mustafa bardağın yanina gitmek için evden ayrıldık kısa bir zaman sonra Mustafa Bardak beyin birosuna gittik önden ben ardından da Ahmet Ipek bey var ve mustafa bardak bey beni görünce ohh hoş geldiniz kim götürdü b buraya seni ve ahmet beyi görünce ahmey bey mi evet dedim ve oturduk çay söyledi içtik ve ve ahmet bey ile birlikte müzeyi gezdirdi müzede fotogragflar çektik osmaniye tarihiyle ilgili bilgilendirildik mutluluktan ucar gibiydim yakından ilgi alaka misafirperverlik bu olsa gerek..... şiir yarışması da tüm hızıyla hazırlıgı sürüyordu ve akşam Saat 17.30 da yarışma başladı şarkılar türküler şiirler söylendi sayın baskan mustafa bardak beyin kunusması ödüllerin dağıtımı yapıldıktan sonra aile fotoğrafı çekildi ve
Yoğun bir günün ardından degerli bir yazar arkadaşımla otele şair yazar Selahattin Ölmez bizi bırakıp birşey lazim okursa haber verin ve malatyadan yatişmaya katilan ismini unutugum yazar arkadaş gecemizi gecirdikten sonra sabah otelde kahvealtimizı yaptıktan sonra buluşmak ve osmaniye gezimiz için şiir yarışmasının yapıldığını parkta arkadaşları bekledik saat 00:9 da herkez parkata hazırlanmıştı ve artık gezimiz basliyordu ilk olarak osmaniye mesire alanı cennet gibi güzel için de bogaz küprüsüne benziyen bir yeri gezdikten sonra siradiya osmaniyenin tarihi bit kalesine geçtik kalede oynadık dans etik şiirler okundu sohbetler derkenar saat 12 yi gecimisti ve öğle yemeğimizi yedikten sonra dünyaca ünlü yazar yasar kemalin doğduğu köyü ziyaret ederek bilgi aldıktan sonra adını şimdi hatırlamadıgım bir başka köye geçerek bahar senliklerine katıldık şiirler okundu yarışmalar yapıldı olanlarımız sazlar çalındı türküler söylendi ve artık aksam olmuştu ayrılık vakti gelip çatmıştı bütün katılımcı arkadaslardan hakklarinu helal etmesini söyledikten sonra Mustafa Bardak başkanım ve ahmet ipek ustadimla bir iki saat daha kaldıktan sonra osmaniye ye özgü yer fıstığı ve şalgam aldıktan sonra degerli ustadim ahmet ipek ve efsane başkan mustafa bardak ile birlikte siirte gelmek içinde otogara geldik burda ismini hatırladığım hatırlamadıgım bu etkinlikte emeği geçen herkese ve yönetim kuruluna çok çok teşekkürler ederim.
3.5.2017
Servet bardak