- 908 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yüreğimi nereye bıraktın gözlerim
Bir mayıs günü ilk defa güneşle tanışmış masum bir bebek gibi gözlerini kırpa duruyordu.bakamıyor baktıkça gözü göz kapağı değil yüreği yanıyordu .
bu sefer kalbindeki o gözle bakıyordu çünkü.yüreğin önünü kapatan tüm kafesleri açmış sevebildiği kadar sevecek bakabildiği kadar bakacaktı.Hikayesi böyle harlanmış aşk salyalarıyla başladı berkenin
sonu mu ?.....
berke bitliste üniversite okuyor ve bi yardan sevdiceği dediği insana şiirler yazıyor çalışıyordu.o aradıkça yüreğindeki kan ona şifa oluyor hayat değerleşiyordu.berke hasrete dayanamayacak antebe sevdiğine gidecekti buluşacak gözlerine doyacaktı .yeteri gelmeyen harçlığından birazda arkadaşlarından bulup serpiştirip gitti onla kısa ama doyunca zaman geçirecekti .kursun çıkışında gördü onu orada gözlerine baktı sevdiceği sadece gülümsedi berke üzerine şiir yazdığı bröşürleri o şehrin sokaklarına dağıttı her bir çifte verdi binlerce üzerinde sevdiğini haykırdığı broşürleri .az sonra devamında berkenin evli evlenmeden önce sevgili olduğu bir kız çocuğunun adının berke koyduğunu ve baktıkça onu hatırlayacağını mesajını görünce şok oldu rengi attı sustu.sevdiceği burnundan soluyor bunun ne demek olduğunu söylüyordu ve ilk kavgalarıydı ama bir rüzgardan yıkılamaz bitemezdi bu berkenin gözlerinde ki sevdaya ihanetti.bunu da berkenin en iyi yaptığı şey bir şiir çözecek ve bir şiirle çalacaktı sevdiceğinin kalbini ve öylede oldu .ama zaman suydu onun yanında ve çabuk bitti geri döndü aradan bir ay kadar geçmedi ki sevdiceği paraya ihtiyacım var demiş .berke sevdiceğini kıramaz ama olmayan bir şeyi de yaratamaz dı telefonunu sattı ve döndü gönderdi .aradan bir hafta gibi kısa sürede dayanamamış sevdiceğine gitti onun olduğu şehir onun memlekti gibiydi memleket hasreti gibi bir şeydi yüreğinde ki buluştular berkenin sözü vardı ona peynirli makarna yapacaktı .günlük kiraladığı eve bıraktı ve malzeme almaya gitti ona yiyebileceği en güzel makarnayı yaptı .biraz televizyon izledikten sonra filmler kopacak ve sevdiceği kendisini ona bırakacak onun olacak berkenin sevdiceği diyeceklerdi ona artık diğer günün sabahında berkenin ilk işi sevdiğin en çok istediği şeyi bir alyans aldı onla ve berkenin arkadaşı da eklenerek şehre kendilerini tanıttılar r o kaldırımlara berke bir koca edasıyla sevdiceği bir kadın mizacıyla basıyordu resmen .berkenin gene dönüşü gelmişti oysa o nefessizliği sevmiyordu ama oksijensiz yaşayacaktı belli bir suret gene .gidişine yakın bir dönem olaki hiç karşılaşmadığı çirkin bir teklifle karşılaşmıştı berke kaldıramadı ama seviyordu da eli kolu değil daha vahimi yüreği bağlıydı.kendisine söz verdi sevdiceğinin yanlış şeyler yapmasına izin veremezdi .okul tatilinde o şehre gitmiş onla buluşuyor bir yandan çalışıp sevdiğine maddi destek sağlıyordu bu böyle devam etti berke taki askere gidene kadar.asker ocağı sevdiceğinden uzaklık her özlemde gidemeyiş zordu ona ama dayanmalıydı ucunda bir evlilik hayali var .berke askerde günlerce sevdiceğinin onu aramasını bekliyor o aradığı gün akşama kadar gülümsüyor aramadığı günlerse bir sessizlik bürünüyor susuyordu sadece berkenin içini ta o günlerde acaba hastalığı bulaştı yedi onu acaba başkası acaba nerde sardı herbir yanını aklını kuşattı yetmiyordu bu illete yüreğine saldırdı ama o içindeki olmayası sevda varya hep zülfüne toz kondurmuyor olmazya öyle bir şey diyip sevdasıyla kendini teselli ediyordu sevdiceğine orda da askerlikten aldığı birkaç kuruşu yolla bilmek için yemiyor içmiyordu hatta kantine uğramıyordu uğrasa arkadaşları gel buyur diyecek ama o alamadığı için onLARA ikram edemediği için yemeyecekti.kendini deftere saldı aklı düşünmek istemiyordu öyle şeyler yazıyordu akılsız başının derdini bir mürekkeb bir eli çekiyordu .ve izne çıktı askerliğin daha 5. Ayında onla buluştu bir otel odasında 3 gün kalacaklardı 3 gün güzeldi de o dördüncü günün sabahı olmasaydı berke sevdiceğinin kendisinden sakladığı bir telefonu olduğunu gördü üstelik o telefonda berkenin hediyesi idi ona berkeye paraya sıkıştım demiş ve sattığını söylemişti oysa değil.
Berke açmasını istedi açtığında o yüreğe o cehnnem olmuş yüreğe o küçük cehenneme varil varil su döküldü buz oldu içi tek tepkisi gözlerine oldu evet erkeler ağlar diyordu berke hemde böyle ağlar diyordu .sevdiceğini n başkasıyla kol kola kucak kucağa resimleri ona asıl cehennemi resmettirmişti.o dökülen varilller söndürmemiş olacakki hala vardı bir şey affet diyordu iki gün naz ve kadın cilvesi bunu da başarmıştı yada berke kendini kandırmıştı unuttuğunu zannetmişti . izin bitti berke geri askerde ama kafası o kaldığı zaman dilimin de sabahın 7 disin de o telefon da zaman orda donmuştu işte sürekli artık başı dönüyor burnu kanıyor tansiyonu çıkıyordu daha civanı gencecik insan bu hastalıkla merhabalaşmıştı .
Gata askeri tıp fakültesinde tedaviye alındı akabinde ama durumuna piskolojijk denilip gönderildi.birliğine birliği durumun artmasından tekrar gata yolu göründü ve durum doktorca ciddi bir deprosyon olayı kaldıramama durumuydu ve hava değişimi .
Hava değişimi de yaza denk gelmişti sevdiceğim diyemiyordu harflar sadece sevdiğime dondü ona artık .sevdiği ilçe hastahanesinde staj yapıyordu hatta berke sırfsevdiği kendisinden istediği için yalan yere bir kan aldıracaktı ama o dokunacaktı tenine o yetiyordu ona .berkenin gene zamanı zamansızlığını yapıyıor akıyordu ve yol gene vatan ocağı döndü rahatsızlığını hafiflettiğini zannediyordu ama artık her geç mesaj her geç acma acaba dedirtiyordu gene mi acaba bu durum çok geçmeden bir mesaj ve evet gene aldatılmıştı .
Yüreğine variller dökülmedi ama bir damla yaş yetmişti sevdasını bitirmeye bu sefer.bitti derken nefreti peşine düştü ve bu kadar şeyin cürmü mahkeme koridoru denildi .
Kız ayrılığın sonunda tecavüze uğradım diyecek ve berkenin peşine düşecekti belkide böyle aptalı bir daha bulamayacağından ama geçti berke artık yüreğini emin ellere teslim etmiş ve gerçekten sevilmiş ve sevdiceğiyle değil aşkıylaydı ….
Gerçek bir hikayaden
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.