Bakış açısı...
Aslına bakacak olursak ne yaparsak yapalım bu ülkede ahlak ve bilimin paralel olarak eğitime ve topluma nüfuz etmesini saglayamazsak hiç bir şey değişmeyecektir.Adaletin olmadığı yerde vicdan, merhamet,insanlık ve inanç olmaz. Bu günkü siyasi arenadaki partilerin birinin diğerinden farkı yok ve bu ülkede siyasi iktidar olmak geçmişin rövanşını almak oldukça bir adım öteye gidemeyiz. Zira samimi değiliz hepimiz slogan ve gösteri peşinde koşan takdir edilmeyi bekleyen yok etmek için bir rakip yaratma uğraşındaki insanlar oldukça. Birbirimizi anlamak yerine ben daha çok bilirim havasında oldukça bu gemi batar kardeşim. Mesele Akp CHP meselesi değil zihniyet meselesi.Memur tembel ve yardakçi,bürokrat rüzgar gülü,esnaf hırsız,taksici gaspci,siyasiler arsız utanmaz,akademisyen tarafgir, basın satılmış,üst tabaka zengin sonradan görme rüküş ve elitist,din adamı tüccar bu liste daha uzar gider… Zaten tablo bu olduğu sürece iktidar kim olursa olsun be fark eder ki...
Dünyanın en güzel coğrafi bölgelerinin birinde yaşıyoruz ve her santimetresi tarih sanat edebiyat fışkıran bu topraklarda yaşamayı hak ediyormuyuz? Neden farkliliklarimizi bizi biz yapan bir güzellik olarak göremiyoruz? Neden sevemiyoruz? Neden leyla ile mecnuna sahip çıktığımız gibi Mem ve zin’e sahip çıkamıyoruz.Yetmiş iki milletin kanı ve tarihine şahit olmuş bu güzel ülkede selimiye yi severken ayasofyayi düşman biliyoruz. Hep bu nefret bizi bu hale getirmedi mi? Tiyatromuza değer katan güllü agop lar Kenan parslar mimar Sinan lar biz değilmiyiz? Mevlana hacı Bektaş pir Sultan biz değilmiyiz? Munzur Kızılırmak firat degilmi ruhumuza akan. Nazım Hikmet necip Fazıl biz değilmiyiz? Ne zaman bitecek bu saçma fitne?
Demem o ki kumaş bu elden başka bir şey gelmiyor o yüzden temiz bir tezgahta yeni bir kumaş dokumak lazım bu da sevgi adalet eşitlik ve paylaşimla olur ve bu yüzden ya seveceğiz ya da seveceğiz bizim bizden başka kimsemiz yok...
ADEM ÖRS
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.