Öylesine!..
Milli konular paylaşıp milliyetçi olduğunu ispatlamaya çalışanlar olduğu gibi, dini konular paylaşıp din istismarı yapanlar da hiç eksik değil.
Allah’ın 99 ismine sayfa açıp, siyasi konular, güncel haberler paylaşan, ve bu sayfaları takip eden zihniyetten kurtulmadıkça her türlü belaya maruz kalırız..
Adam profil resmine Allah ve Muhammet yazısı koymuş. onunla paylaşım yapıyor be imansız, be inaçsız. ne dir bu rezillik. Allah’ı, Muhammet’i savunuyor.. senin paylaştığın konulara Allah2ın ihtiyacımı var.!!!.
Hz. Muhammet ismine sayfa açıp Alişan ile Çağla Şikelin gizli Aşkından tutun her türlü fısıltıyı haberlere Muhammet efendimiz de alet ediyorlar bu yetmiyormuş gibi . ‘’ Efendimizin zırhı’’ resmini paylaşıp. ‘’ HZ. MUHAMMET S.AV. ZIRHINI PAYLAŞ, KAZADAN BELADAN KURTUL, KENDİNİ GÜVENDE HİSSET’’ ve ya ‘’ EFENDİMİZİN SU İÇTİĞİ TAS’’ beğen baylaş şifa bulursun’’!.. yazısı yazıp görsel resimden medet umanlar var oldukça, ilimde ,bilimde, bir adım öteye gidemeyiz…
Caminin yolunu bilmeyen, üç Kulhu bir Elham okumayı bilmeyenler. Face sayfalarında görsel ayetlerden, resimlerden medet bekliyor, kendisi de bu işin olmayacağını biliyor lakin ‘’kaç beğeni ,kaç paylaşım alırım’’ sevdasıyla güya ne kadar hizmet ehli bir Müslüman olduğu göstermeye çalışıyor…
Şöyle sayfalara ve bu sayfalar da paylaşılan konulara bakınca bu ülkenin düştüğü durumu düşünmeden edemiyorum… Kendi eşine, dostuna, akrabasına, vatanına, milletine saygısı olmayan bazı insanlar sanal üzerinden kendi egolarını tatmin ediyor. Bazıları da ama bilinçli ama bilinçsiz bunların ağına takılıyor..
Ne diyelim Rabbim bu düşüncede olan kullarına hidayet versin…
Üzülüyoruz, elimizden de bir şey gelmiyor. Bunları ara da bir dillendiriyoruz, milli saçmalıklar da adımız ‘’hain’’, dini konular da ‘’ imansız’’ oluyor..
Herkesin ameli niyetine göredir..
Osman Onuktav