- 355 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
selam hürmetler
1 MAYIS 2017 pazartesi saat 16.30
bu gün okul yok çünkü bu gün 1 mayıs işçinin ve emekçinin bayramı.benim içinse okulun olmadığı sıkıntıların dağ dağ olduğu sıradan bir günden fazlası deil.bu sabah 212 otoparkında açılan satış alanlarında indirimli ürünlere baktık ben bir şey almadım abimse aldı. geldim eve aksteriks ve oburiksi izledim ders çalışmam gerektiğini biliyor ama yapmıyordum bunun verdiği acı tarif edilemez her an bir tarafım acıyor gibi yıllar sonra bunları okuyunca anlam veremeyebilirim ama bu gün iyi biliyorumki bu çok can sıkıcı bir o kadar yakıcı gelecek kaygısı insanı uyutmuyor dahi kulaklık takmadan uyuyamıyorum bunda kaygılarımın önemli bir rolü olduğunu düşünüyorum.şimdi abim geldi ve yazmaya ara verdim onun odadan dışarı çıkmasını bekliyordum o ise yelefonundan kani karaca hakkında yazacağı tez mi makale mi onun gibi bişey için video dinliyordu içimden onun bu işi diğer odada yapmasını istiyordum diğer odada izlemesini söyledim. bir az atarlandı ama şimdi gitti ders çalışmıyosun neden gidiyim manasında. haklı ama şu an kendi içimi rahatlatmakla meşgulüm.ah yazmak ah harfler sizler ben beni hiç terketmeyen dostlarımdansınız.şu an leyla ile mecnunun final sahnesindeki müziği dinliyorum.dün instagramda onun kıta isimlinin fotolarını gördüm belki 30 kişinin arasında bir fotosu screen shot ladım arasıra bakarım belki hülyakara dalarım diye.zor zamanlar geçiriyorum çalışmıyorum hukuk fakültesini kazanamassam o kadarda şaşırmam heralde ama bu bana büyük acı verir gibi geliyor hukuk okuyamadığım üzülmekten çok boşlukta savrulmaktan korkuyorum kendimi uludağ hukuka hazırladım ama nereyi kaznacağımı bilmiyorum kim bilebilirki.binamızda yağmur suyunun lağım suyuna karışmması için belediye ihtar mı ne gönderdi bu gün yan komşumuz bu işi hallediyo devamlı matkap sesleri gelmekte. daha fazla yazcaklarımda var ama yazmayacağım selam hürmetler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.