- 1573 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Serhat BİNGÖL
Huy ve akıl benzerliği derken şunu kast ediyorum. Adamlar akıllarını kullanıp yaşananlardan ders çıkartarak çok çalışıp halkın gönlünü kazanacaklarına. Huylarının gereğini yapıp kendi ülkelerini Avrupa insan hakları mahkemesine ve birleşmiş milletler kurumuna şikayete ve ispiyon'a gidiyorlar.
Tıpkı yıllardır arka bahçeleri olan Anayasa mahkemesine gittikleri gibi. İşin asıl trajikomik olan tarafı da o kurumların sözcüleri; Bu Türkiye'nin iç işleridir bizim ilgi alanımıza girmez dedikleri halde. Bakalım ne olacak..:)))
Yekta hocamın ve sizin hoşgörünüze sığınarak.
Saygı ve sevgilerimle.
Aynen öyle Yekta hocam referandum öncesi işbirlikçileriyle dirsek temasında olan haçlılar baktılar ki sandıktan istedikleri sonuç çıkmadı ve işbirlikçilerinden bir cacık olmayacak dirseği vurup popolarına tekmeyi bastılar. İşin ilginç yanı şimdi de diktatör dedikleri ve devirmek istedikleri Cumhurbaşkanıyla iyi ilişkiler kurmaya hazırız diye açıklama yapıyorlar..:)) Yani sizin çiziminiz de olduğu gibi iş birlikçilerine sundukları olanakları, onların altından alıp sırtlarını dönüp çekip gittiler.
Dün akşam market alışverişi yaparken karşılaştığım devletin önemli bir kurumundan emekli olmuş sıkı bir hayırcı olan tanıdığımla ayak üstü referandum sonuçlarını değerlendirdik. Adamcağız halen haçlılardan meded umuyor ve açıkça şunu söyleyip; Göreceksin bak, ab veya abd bu duruma müdahale edecek bizi bu adamlardan (hükumeti kastediyor) kurtaracak! diyor. Ve işin garibi bu dangalak olur olmaz her yerde ulusalcılık nutukları atıyor sonrada utanmadan ülkesinin meşru hükumetine dış güçlerin müdahale etmesini istiyor ve bekliyor.
Anlayacağınız güler misin, ağlar mısın bir durum.
İlkin söylediklerine öfkelen semde sonra düşündüm adamın bir suçu yok, nihayetinde demokrasi kültürü gelişmemiş halkın iradesine saygısız beyni yıkanmış bir meczup, ona dönük söylenecek pek bir söz yok. Ama onu devletin önemli makamlarına getirenin ve bürokrasi de yer verenin gelmişine geçmişine dönük söylenecek çok söz var.
Herşeyi anlatan harika bir karekatür kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Yekta Attila
Bu süreçte bunun ne kadar riskli olabileceği de tecrübe edildi...
Tabii bu ulus ve/veya devletlerin kıyasıya mücadele ettiği arenada rakipler birbirlerinin dangalaklarının pozisyonlarını korumaları için de çalışırlar...
Böylece dangalaklar, kendilerinin doğru yolda olduklarını filan da sanırlar...:)))
Vesselam...
İlgin ve yorumun için çok teşekkür ederim, kardeşim...
Selam ve saygılarımla.