- 604 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
GÜLÜMSEYİN LÜTFEN...
Çokluklar üredikçe zaman aşımına uğrayan azınlık.
Azdan kasıt belki de çoğuldan öznel bir sağdıca kayan yalnızlık.
Sevme özürlü imgeler kopçalı bir de teyelli dikiş izleri ki hiç de anlamam dikip biçmekten öyle ya kapının zincirini bile iliştirmekten acizim bir de takamadığım sayısız ampul ben de güncelliyorum önce yanıp sönen neon ışıklarını bir de sokak lambalarını:
‘’Hey, siz, bayım?’’
Diyen kaç kişi kaldık şunun şurasında.
‘’Buyurun efendim.’’
Denmesini beklemekten de caydım madem sindiremediklerimi son sürat telaffuz ediyorum aklımın bağırsaklarında.
İrili ufaklı adamlar resmigeçit yapıyor bir de ölümden kaçan soluk benizli kadınlar. Şimdi ne alakası var, diyeceksiniz lakin izah etmeye de kalkışmayacağım o zaman asla varamayız bir sonuca ve lehim edemeyiz de kopuk tellerini aklımın.
Tünedikçe şu gecede cahil cesareti geliyor hem de güne nazire yaptığım bir ilhamla döşüyorum boydan boya: Allah’tan kağıt tükenmiyor ne de olsa yazdıkça temize geçesim geliyor ve temize geçirdiklerimin de fotokopi alma istemi gelişiyor tıpkı üniversitenin kaçkın fakültesinde ben düşmüşken ders notlarının peşine. Ne alaka, değil mi? Ha, bir de sınıfın en iyi not tutanı olup da hala not peşine düşüyorsam.
Obsesif bir sunum yoksa kendi notlarımı mı çoğaltmalıyım?
‘’Bayım, bir de adam boyu fotokopi.’’
‘’Önlü arkalı mı kardeşim?’’
‘’Yok, yok baştan ayağa ve tek yüz.’’
‘’Ya, profil?’’
‘’Ona param yetmez.’’
Sahi, ne kadar zaman oldu poz vermeyeli? Siz deyin bir gün ben diyeyim bir asır. Zanların telakkisinde, zarların himayesinde bir de zam gelmek bilmeyen maaşım.
Z’lerden oldum olası nefret ederim.
Mesela zekâ özürlü akıllı geçinenlerden bir de aklı yerine vücudunu kullanan kadın soyundan. İyi de hem cinsim nasıl oluyor da bu denli muhafazakâr ve cahilim? Ah, bir de endamlarına hayranım yalan beyanlarına makyaj yapanlar yok mu?
Öfkelerin dibine vurduğum mu ayan beyan yoksa gerçekleri soluyan çocuk yanımdan mı muzdaripim?
Ne de seçici imişim de haddi hesabı yok içinde kaybolduğum detayların.
Sahi ismim neydi benim?
Ne yalan söyleyeyim haykırmak istiyorum belki de deli gibi gülmek ki ser verip sırları da teslim ettiğim aynalardan almak öcümü.
Gülümseyin lütfen…
YORUMLAR
Kalbine sevgi düşen herkes, her ne olursa olsun umutlarıyla gülümsemeli hayata...Saygılarımla
Gülüm Çamlısoy
Saygılar, selamlar...
Sevgili Gülüm hanımcım bugün bir arkadaşıma da aşağıdaki yazıyı göndermiştim . sizinle de paylaşmak isterim. Sanırım duygularımı en güzel bu yazı yansıtacak size...
Kalbini mi kırdılar? Bundan sonra da kıracaklar.
Verdiğin değeri alamadın mı? Belki bundan sonrada değer vermeyecekler.
Sevdiğin kadar sevilmedin mi? Bundan sonrada göremeyebilirsin arzu ettiğin sevgiyi.
Hakkını mı yediler? Bundan sonrada çok haksızlık edilecek belki sana.
Güvenini mi yıktılar? Bundan sonra da yıkacaklar.
Canını mı acıttılar? Bundan sonrada acıyacaksın.
Duygularını hafife mi aldılar? Bundan sonrada anlamayacaklar seni belki.
Parasız mı kaldın? Belki daha da zor günler bekliyor .
Ağlattılar mı seni? Bundan sonrada ağlayacaksın.
Bunlar senin tekamül yolculuğunun ufak tefek çakıl taşları.
Umudunu mu yitirdin? Burda dur!!!
Bundan sonra sakın bir kez daha yitirme umudunu.
Karma diye bir gerçek var bilir misin? Yaydığın enerji frekansı ne ise o bir gün sana mutlaka dönecektir. Senin yapacağın umudunu yitirmeden, affederek yoluna devam etmek. Her şeye hazırlıklı, kendinden emin, kendine ve Yüce Yaradana güvenerek. Bazen durup şöyle arkana bakıp sana yaşatılanları hatırlayacaksın elbet. İLAHİ ADALET HERKESE EŞİT DAVRANIR. Bunu bil yeter. Haydi ilerle, yürü, koş, yol seni bekler. (ALINTI)
Sevgilerimle canım..
Gülüm Çamlısoy
Çok teşekkür ediyorum varlığınıza.
Sevgimlesiniz.
Bazı insanlar kendileri gülmediği gibi etrafındakilerin de gülmesini çekemez. Ben böyle insanlardan ilk fırsatta kaçarım. Kendi derdini abartan, senin konuşmana bile fırsat vermeyen, üç kuruşluk tebessümü ağzına tıkan kim varsa, kendi halinde bırakıp kaçacaksın. Bir kaç yıl içerisinde o kişilerin bastığı yerde ot bile bitmez olur. Haset insanlar var bir de. Nazarı deveyi öldürür. Maşallah dediği on gün yaşar. En iyisi insan sevmemek. Evet en iyisi bu. Çok sevgiler Gülüm Hanım.
Gülüm Çamlısoy
Canımı yakan çok insan oldu ki olmakta da bu yüzden uzağındayım alabildiğine ve bu yüzden hala ve hala arıyorum kendimi kendime tanıtan insanlarla yolum kesiştiğinde bir de sevgiyi hala heybemde taşıdığıma da kani iken sonra ne mi oluyor?
Tüm kayıtsızlıkları ile rest çekiyorlar ve bu sefer içime kapanıyorum ama Yaradan izin vermiyor bu sefer sevgimin körelmesine.
Çok ama çok teşekkür ediyorum. Hem günümüz aydınlık kıldınız hem de gönül sayfamı.
En iyi dileklerimi ve selamlarımı gönderiyorum sevgilerimin eşliğinde.
Mutlu kalın sevgili Aynur Hanım.