- 295 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
# BÜTÜN MESELE EBEVEYNLER #
# BÜTÜN MESELE EBEVEYNLER #
____________________________________
Tribünlerin en önündeki koltuklara, Ensar Vakfında sapık şerefsizlerin istismarı sonucu yok sayılan o yavrularımız otursun. Sonra ayakkabı boyamak zorunda olan çocuklarımız.
Su satan, mendil satan, kağıt toplayan ve dahası, ne kadar çocukluğunu yaşaması gerekiyorsa, o kadar çocuklukları ellerinden alınmış o minik yürekler otursun bütün stada.
Zengin olanda orada olsun, fakir olanda. Ayırmayı ve sınıflandırmayı düşünmeyin asla. Sarı kırmızı giyenle, sarı lacivert giyen yanyana oturabilir.
Bütün spor şube polisleri evlerinde istirahat etsin bugün. Kirlenmemiş minik yüreklerin gülücükler dağıtarak birarada olduğu bir müsabaka olsun bugün yapılacak olan derbi maçı...
Herbirine istediği takımın bayrağı ile birde Türk bayrağı verilsin stadyuma girişte. Her golde ve maç boyu bayraklar sallansın minik yüreklerin ellerinde. Kaçan bir gol için kaçıran futbolcuya küfürler edilmesin bu maçta. Koro halde küfür edenlerin gözüne sokulsun bayrak gibi tertemiz çocukların mutlulukları.
Utanması gerekenler utansın, unutlanması gereken bir millet umutlansın minik yüreklerin neşeyle çırpınan elleri karşısında.
Maçın hakemi, ilkkez anneciğinin namusuna yeltenilmeyen bir müsabakada çalsın düdüğünü.
Gol atan futbolcu hangi tribüne koşarsa koşsun, özüne ve gerçek geleceğiyle paylaşsın mutluluğunu.
Bugün o makam ve koltuklara sembolik bir dakika ile sınırlı değil, tam doksan dakika boyunca geleceğimiz olan yüreklere bırakılsın stadyum koltukları. Her golde bir mutluluk yumağı, her golde bir umut olsun insanlığa minik yüreklerden yükselen o cıvıl cıvıl sesler...
Küfürlü tezahüratların yerine, ya ya ya şa şa şa diye tezahüratlar duyulsun ilk defa. Ve bayraklar sallansın minik yüreklerin ellerinde. Bugün 23 Nisan ve bugün onların günü...
Yahu stad içerisi tamam da, dışarıdaki ebeveynleri ne yapacağız Samim diyorsunuz değilmi.? Haklısınız. Onların dışarıda birbirlerini yemeyeceğinin bir garantisi olsa keşke.!
Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ve Miraç kandili kutlu ve hayırlara vesile olsun diliyorum.
Ramak kaldı / ( Samim İĞDE )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.