- 867 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
ağzı olan konuşuyor diye bi sokak sözü vardır :)
ben yazınızı okudum katıldım katılmadım beni ilgilendirir bilgiçlik yapıp yazınızı kötülemek ya da iyilemek değil işim okudum ve düşüncelerinize saygı duyuyorum herhangi bir yazı ahlaksız olmadığı müddetce her daim bu böyle olacaktır
gelmiş ağzı olan konuşmuş çekmiş gitmiş, saygı edep hak getire...
bazılarının da hazmetmekten başka şansları yok açıkcası, şu referandum sonucu meselesi gibi
torba değil ki büzesiniz arkadaşım artık
benim zoruma gitmedi şahsen de bayağı milletin zoruna gitmiş ki görünen köy klavuz istemez
sağlıcakla kalınız
yok,sul tarafından 4/23/2017 11:58:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Allah şifa versin, peygamber adına konuşma ruhsatını kimden aldınız? İftira etmekten çekinmez misiniz?
İslamiyet öldü mü ki dirilsin?
Haçlı da haçlı, peki kim bu haçlılar bilginiz var mı?
Misal sitonizme, evropaya sövüp en baba askeri projelerin ihalelerini israile, Almana,Hollanda firmalarına vermek nedir?
Evet insanların zoruna giden bir şey var o da cehalet.
Müslümanın cahil olmak gibi bir lüksü yoktur!
Sayın Ferit Karasu.
Güzel ve anlamlı olabilecek bir yazı ancak bu kadar kötü ve yanlış mesajlarla anlatılabilirdi.
Mesela: ''Bakınız şehit veriyoruz diye bir çoğumuz homurdanıyoruz'' Örneğiniz fena şekilde rahatsız edici. Bazılarını bilmem ama benim fena şekilde zoruma gitti bu ifade. Ne yani şehit veriyoruz diye bayram mı yapmalıydık?
Askerin-polisin görevi elbette ki vatan söz konusu ise gerektiğinde seve seve canını vermektir. Lakin şehitler arkasından dökülen gözyaşlarına, ''Yeter artık'' diye edilen feryatlara '' Homurdanmak'' Dediğinizde ortaya çıkan anlam çok değişiyor ve '' Ey asker, Ey Polis...Kusura bakma. Sen öl ki ben yaşayayım. Madem ki askersin, madem ki polissin o zaman öleceksin arkadaş. Hiç de umurumda değil'' gibi bir anlam çıkıyor ortaya...
Bir diğer Husus : ABD nin Türkiye'ye 52 Milyar Dolar borcu olduğunu nereden çıkarıyorsunuz? 2017 Bütçesine göre 645,1 milyar lira gideri, 598,3 milyar lira geliri olan yani resmi rakamlara göre bile bütçe açığı 46,8 Milyar Tl olan olan Türkiye nasıl olmuş da ABD ye 52 Milyar Tl Borç vermiş?
Fakat çok daha önemli bir ayrıntı var:
''hz Muhammet (s.a.s) bir diğer hadisinde, küçük bir Müslüman grup beyaz sarayı ele geçirecektir diye net bir dille ifade etmiştir'' Demişsiniz.
Hz. Muhammed zamanında Amerika kıtası henüz keşfedilmemişti. Yani keşfi için yaklaşık 800 sene geçmesi gerekiyordu. Diyelim ki Peygamberimize bu bildirildi. Ayrıca yapımına 1792 de başlanıp 1800 de biten Beyaz Saraydan da bahsedildi. Bu durumda Hadisin şöyle olması gerekmez mi?
'' Bir gün Çok uzaklarda bir yerde Amerika denen bir kıta keşfedilecek. O kıtada çok daha sonraları Beyaz saray'' adı verilen bir saray yapılacak ve o saray dünyadaki fitnenin merkezi olacak. Uzun bir süre o sarayın dünyanın başına bela olması durumu devam edecek. Fakat daha sonra bu Beyaz saray, küçük bir Müslüman grup tarafından ele geçirilerek fitneye son verilecek''
Evet..Bahsettiğiniz hadisin aynen böyle olması gerekirdi. Çünkü hiç kimsenin henüz Amerika Kıtasını bile bilmediği bir dönemde demişti değil mi Beyaz saray'ın küçük bir Müslüman grup tarafından ele geçirileceğini(!)
Peki böyle bir hadis varsa bunun kaynağı nedir? Mesela Kütüb-ü Sitte'de var mıdır böyle hadis? Varsa hangisindedir? Tam metni nasıldır?
Af buyurun ama resmen sallamışsınız.
Ve bakın Hz. Peygamber, kendisi hakkında hadis uyduranları nasıl uyarıyor: ( Hem de kaynağı ile birlikte yazıyorum:
(Benden sonra gelecek kavim, size hadislerimi soracaklar. Kim kasten bana yalan isnat ederse, Cehennemdeki yerine hazırlansın!) [Ebu Nuaym]
(Benden duyduğunuz âyet ve hadisi tebliğ edin! Beni İsrail’den bildirdiklerimi de söyleyin! Yalnız bana bilerek yalan isnat eden Cehennemdeki yerine hazırlansın!) [Buhari]
(Benden bir şey nakleden hakkı, doğruyu söylesin! Söylemediğim şeyi, bana isnat eden gireceği ateşe hazırlansın!) [İbni Mace, Hakim]
(İftiracıların en büyüğü, söylemediğim bir sözü, bana isnat edip nakledendir.) [Beyheki]
(Yalan bir sözü, hadis diye rivayet eden de yalancıdır.) [Müslim]
(Uydurma olduğunu bilerek, hadis diye rivayet eden, onu uyduran gibi Cehennemdeki yerine hazırlansın!) [Bezzar]
(Söylemediğimi hadis diye bildiren Cehennemdeki yerine hazırlansın!) [Ukayli]
(Söylemediğim sözü, hadis olarak bildiren veya Kur’anı kendi reyi [görüşü] ile tefsir eden, Cehennemde azap görecektir.) [Tirmizi]
VELHASIlikeLAM BİR ŞEY YAZDIĞINIZ ZAMAN ÇOK ÇOK DİKKATLİ OLUN. BU İŞİN VEBALİ BÜYÜKTÜR. HELE HELE DE HADİS UYDURMANIN VEBALİ ÇOK BÜYÜKTÜR. MAAZALLAH...
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları tarafından 4/22/2017 5:25:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları tarafından 4/22/2017 5:27:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları tarafından 4/22/2017 11:35:06 PM zamanında düzenlenmiştir.