- 532 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKA DAİR
HAYATTA HERŞEYE ALIŞILIR ZAMANLA , HERŞEY ZAMANA BIRAKILIR YA HANİ ASLINDA NEDENDİR BİLİNMEZ AMA O ZAMANDA HİÇ GEÇMEZ HİÇ HİÇ GİTMEZ GİBİ OTURUR İNSANIN YÜREĞİNE SAPLANMIŞ KAMA GİBİ NE ÇIKAR NEDE YOK OLUR.
HAYATTA ZAMANA BIRAKILINCA BAZI OLAY VE DURUMLAR O ZAMAN HİÇ GEÇMEZ GİBİ SANKİ YELKOVAN VE AKREP TAKILMIŞ HİÇ GİTMEZ GİBİ OLUR ASLINDA ACIYI IZDIRABI ÇEKEN İİÇİN ÖYLEDİR DIŞARIDAKİ İNSAN DIŞARIDAKİ HAYAT HEP AKIP GİTMEKTEDİR.
KÜÇÜKKEN DEMEZLERMİYDİ BÜYÜKLER ÇOCUKLARA BÜYÜYÜNCE UNUTURSUN AMA NE OLURDU ÇOCUK HEP ÇOCUKTU BÜYÜMEK BİR TÜRLÜ UĞRAMAZDI DİYARINA AMA NE OLDU HEP ÇOCUK KALANLAR BÜYÜMEDİ Mİ?KÜÇÜKKEN BÜYÜYEMİTECEĞİZ DEİĞİMİZ BİZ HERŞEYİ UNUTMADIK MI TABİİKİ UNUTTUK BÜYÜDÜK VE HERŞEY GERİDE KALDI.
AMA BÜYÜMEYİ ÇOK İSTİYORSAKTA ARADA BİR GERİYE GİTMEK 5 YAŞ 9 YAŞA DÖNMEK İSTEMEZMİYİZ BAZEN TABİİKİ İSTERİZ BELKİ AMA ARTIK ZAMAN ÇOK İLERLEDİ KADERİMİZ DAKİKA BAŞI İLERLEMEKTE VE YAŞADIĞIMIZ MÜDDETÇE HAYAT YANİ PROJELERİNİ BİZE SUNMAKTA.
BAZEN GERİYE GİTMEK İSTEDİĞİMİZ HİÇ OLMADIMI EN ÜZÜNTÜLÜ ANLARIMIZDA BİRİNİ SEVMİŞİMDİR SEVDİĞİMDEN SEVE SEVE AYRILMIŞIMDIR BELKİ KÜÇÜK OLSAYDIK YADA KÜÇÜK OLSAYDIM DEDİĞİMİZ NOKTA BU DEĞİLMİDİR. YADA KÜÇÜKEN EN SEVDİĞİMİZ HAYATTADIR BÜYÜYÜNCE HAYATTAN GİTMİŞTİR DEMEDİK Mİ ?O ZAMAN KÜÇÜK OLSAYDIM DA ONUN YİNE ZAMANLARINDA OLSAYDIM.
YAŞTA BELKİ BURADA KEMALE ERİYOR OLAMAZMI?UZUN LAFIN KISASI HAYATTA SEVDİKLERİMİZ TUTUNACAK DALIMIZ BİZ ONLARIN MEYVESİYİZ GİBİ HİSSEDİYORUZ ONLAR GİDİNCE BİZDE AĞACIN DALINDAN YERE DÜŞÜYORUZ VE BAŞKA DALLARA TUTUNACAĞIMIZ BİRİNİ ARIYORUZ BELKİDE BULUYORUZ AMA GELENDE GİDENİ HEP ARATIR DERLER YA HANİ HEP ARIYORUZ GİDENLERİ AMA O GİDENLERDE YOK DÖNMÜYOR ASLINDA BİZDE FARKINDA OLDUKMU HİÇ?
ACABA BİZ KİMİN DALIYDIK YERE DÜŞÜRDÜK SEVDİĞİMİZİ BİZİMDE HATAMIZ OLDUMU DİYE BAKTIK MI? AŞK AĞIRDIR YÜKÜ NÜ YAŞIMAK EMEK İSTER SEVGİ BÜYÜDÜKÇE YEŞERİR EN AĞIRI BU.AŞKTA KAYBETMEK GALİBA BİZ BUNU KALDIRAMIYORUZ AMA TERK EDENE ZORBALIK ETMEK OLMAZ KARŞIMIZDAKİNİDE SEVİYORSAK BAŞIMIZI ÖNÜMÜZE EĞİP AZAD EDERİZ GERÇEK SEVGİ BU OLMALI. BENİM SEVDİĞİM BENDE MUTLU DEĞİLSE AÇTIM KAPILARINI MÜSAADE ONUN BAŞKASINDA MUTLU OLACAKSA OLSUN O BAŞKASIYLA DİYE BEN ACI ÇEKERİM AMA MUTLUYSA O MUTLU DİYE MUTLU OLURUM AMA İÇİMİZDE AĞLAR O BİLMESİN NE YAŞADIĞIMI HERKESİN İÇİNDE KALP VAR GÖREMEYİZ Kİ SEVDİĞİMİZİ SEVİLDİĞİMİZİ YAŞAYAN BİLİR AŞK İÇİN NE ÇEKTİĞİNİ KARŞIMIZDAKİ BİZİM KALBİMİZİDE GÖREMEZ Kİ NE KADAR SEVDİĞİMİZİ BİZDE BİLEMEYİZ Kİ NE KADAR SEVİLDİK SEVİLMEDİK.
AŞKI ÇEKEN VE YAŞAYAN BİLİR BEN BİLİYORUM NE KADAR SEVDİĞİMİ AMA ONUNDA NE KADAR DİYARIMA UĞRAMADIĞINI.........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.