- 1229 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Kızlarıma mektup
Canımın bir taneleri satırlarıma nerden başlayacağımı bilmezken kalemin kokusu ve beyaz kağıt yüreğimi içine sarmaladı. Küçüklüğünüz geldi aklıma. Bunlar büyüsede sohbet etsem konuşsam dertleşsem diye düşünürdüm. Keşke hiç bunları düşünmeseymişim . Hayat sürüler halinde ardı ardına getirdi. Burda kuantum fiziğinin işlediğini uzun yıllar sonra farkettim.her ne düşünürsek onu yaşarız. Sizler için güzellikler hayal ettim. Sizlere tek verdiğim şey sevgiydi. Her zaman yanınızda olduğumu tekrarlardım. Büyüdünüz olgunluk yaştasınız şimdi. Yuvanızdan tek tek uçup tekrar geldiniz. Sevdiniz. Sevildiğinizi sandınız. Kimi zaman hatalar yaptınız. Güldünüz. İçinizden geleni yaptınız. Hiç karşı çıkmadım . Hata olaraktan görmedim. Hayat bir deneyim değilmi canlarım. Sizde size sunulan deneyimleri yaşadınız . Canınız sağolsun . İyiki yaşadınız. Size tecrübe oldu.gereken mesajlarını aldığınızı umarım. O evlendiğiniz günleri hatırladım bu satır aralarında. Çok mutlu olun yavrularım dedim hep iyi niyetlerle dua ettim arkanızdan . Aşktan sevgiden yana şansınız yaver gitmedi malasef .Olsun güzel prenseslerim. Bizde bu hayatta bundan sınanıyoruz . Sizin sevginizden önemli karşının sizi sevmesi değerli hissettirmesi önemli derdim. Bebeğin için endişe etme (N) O canımın parçası başımın tacı. Ağabeyininizin iki çoçuğunu büyütmedim mi? Bu günlerde geçer . Şimdi taze acıların . Seni çok iyi anlıyorum kızım. Duanı et yaradanıma sığın . Bende fırtınalı günlerimde öyle yaptım . Karşılığı geliyor. Tanrım ne dilersen onu getirir. Karşı tarafıda suçlama canım. Onun uyanma vakti gelmemiştir. Herşeyin vakti saatı var. Farkında değil kaybettiklerinin. Kendi içine dön sor . Bu evlilik bana ne getirdi . Nedenlerini yine kendinde bulursunuz.kimseyi yargılama . Herkesin düşüncesi kendi doğrusudur. Acılar insanı olgunlaştırıyor canlarım. Üzülmeyin kızlarım . Gücünüzü olumsuz olaylara harcamayın. Telefonda alo sesinizden moralinizi anlardım. Dünyanın sonu değil . Hayat güzel . Derin nefes alıp verin . Doğa anaya dönün. Etrafınızda hiç görmediğiniz ne kadar güzellik var. Ay ışığını en son ne zaman seyrettiniz. Güneşli günlerde kalbinizle konuştunuz mu ? İçinizle konuşmak çok güzel kızlarım. Kendinize kendinizden başka yardım eden olmaz birtanem. Ben anneniz olarak son nefesime kadar yanınızdayım. Ama kendi gücünüz sizi toparlar. Bundan sonra en çok yaradanımdan sonra kendinizi sevin . Siz çok değerlisiniz canlarım. Söz verin bana gönlünüzü sevgiye kapatmayın. Açık dursun kalp kapınız. Vakti saatı gelince bir tıklatan olur . Allahtan dileğim hep mutlu olun . Mutluluk uzakta değil içinizde kızlarım. Mektubumu ciddiyetle okumanızı tavsiye ederim. Hayat inişli çıkışlı . Hep mutlu olunsa hayattan o zamanda sıkılırdık. Gülümseyin hadi . Yüreğinizden sevgi hiç eksik olmasın . Sonuna geldim artık. İkinizide sonsuz sevgimle kucaklıyorum.
Anneniz Feride
YORUMLAR
Bir annenin, çocuklarına vereceği en güzel mesajlardı ve bir o kadar içten nasihatler... Aslında biz yaşlılar çocuklara birer aynayız hem de canlı görsel olarak.
İnsanlar hayatı yaşayarak kimisi de okuyarak bazen de gezerek öğrenirler; bana göre eni iyi hayat, yaşayarak öğrenilen yaşamdır.
güzel bir mektup okumanın sevinciyle selamlıyorum
size ve çocuklarınıza mutluluklar dilerim